9.12.2008 г., 7:35 ч.

Отново 

  Проза
863 0 5
1 мин за четене
Стоя на гарата и те чакам. Нямаме среща, имаме съдба.
 Хората около мен нямат значение. Те са декор, бездушни статисти. И те чакат теб, защото затова са създадени – да бъдат безучастни наблюдатели на поредната ни първа среща. И когато си тръгнем
… заедно…
от гарата, те ще се изпарят и вече няма да съществуват.
 Спомняш ли си всичките ни срещи? И аз не мога, толкова са много. Различни светове, различни форми, различни начини. И всички тези съвършени светове бяха просто декор за срещите ни. Защото това е смисълът на съществуването и това е целта на Творението – да бъдем заедно.
 Ще задуха вятър в единия край на света, ще задуха и в другия. А ние ще бъдем две невидими прашинки, заобиколени от милиони други. Но другите ще бъдат там заради нас, без нас не биха съществували. Само ние сме реални и заради нас ветровете ще показват мощта си. За да долетим от краищата на света и да се срещнем. И тласкани от ветровете в един момент ще се сблъскаме.
 Тогава световете ще отдъхнат. Имало е смисъл от живота.
 А ние, двете невидими прашинки, ще започнем бавно да падаме. Ще сме станали едно. И тихо ще се приземим в центъра на световете. На пода на най-високата стая в Тъмната Кула.

 Стоя на гарата и те чакам. Влакът идва. В него ли си?
 Ако не си, ще чакам още…

09.12.2008
НРО

© Михаил Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Грабна ме от първия ред!Много е хубаво!Поздрави! (6)
  • !!!....."Нямаме среща, имаме съдба."
    Жалко,че не можахме да поговорим в София,но го оставаме за другия път.Нали??Поздрави от мен
  • Още веднъж браво на теб. И - казвам го определено като комплимент - учудва ме как на тия крехки 19 успяваш да изразиш нещата толкова изчистено. Метафорите ти наистина са много въздействащи; дават усещането за мъдрост, но не 1 към 1, не в първия пласт, а някак по-дълбоко. Успех!!
  • Харесва ми метафората между думите. Поздрави!
  • "Нямаме среща, имаме съдба."
    "...това е смисълът на съществуването и това е целта на Творението – да бъдем заедно."
    Много добре написано и лесно се чете.
    Абе.. всичко ми харесва..
    (6)
Предложения
: ??:??