27.08.2022 г., 11:44 ч.

Озлочестени и изоставени! 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии, Други
704 5 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Самолетите на Беларус вече са преоборудвани, за да носят ядрено оръжие.

Лукашенко заяви, че въпросното преоборудване е станало след срещата му с руския държавен глава Владимир Путин през юни, на която е получил предложение то да се извърши в руски заводи и да бъде предоставена помощ за обучението на пилоти.

Факт - много тревожен, сам по себе си. Но е ясно, че с помощта на Русия, ще започнат да никнат като гъби нови ядрени държави. Например твърде скоро и Иран ще стане ядрена сила. Това най-вероятно е  договорено при посещението на Путин в Иран. Убеден съм, че и Северна Корея ще получи руско ядрено оръжие. Това е намекът в думите на Путин:

Светът вече няма да е същият!

Нищо хубаво не очаква света освен термоядрени облаци на хоризонта и галопиращи нагоре цени. Ала знайно е, че българското дупе много носи. Вероятно и на gangbang. Та ще ги оставим да си правят кефа за наша сметка онези - външните фактори, резултат от кръстопътното ни положение. За жалост най-големите озлочестявания стават именно на кръстопът!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Светът полудява, не е вече същият, фактите се трупат...
  • Уважаеми Анани, аз коментирах текста на Младен, и не мисля, че е редно да превръщам страницата му в поле за политически дискусии без неговото изрично съгласие.
  • Уважаема Албена, САЩ са използвали ядрено оръжие, след като са били нападнати подло и непровокирано, без да им бъде обявена война. И след като многократно са предупреждавали какво ще се случи на наглия агресор. Що се отнася до "спасението" - първо, държава, наричаща се "Русия" няма. Второ - няма как да се водят преговори с терористи. И трето - Руската империя само може да е благодарна, че Рейгън не е в Белия дом, защото досега от алкохолизираните им шебеци в Кремъл един нямаше да е останал...
  • И двата пъти досега, когато е използвано ядрено оръжие, е било от САЩ - това са историческите факти. И в двата случая не знам някой да им е потърсил отговорност. Скоро научих, че след войната и разпадането на Югославия Сърбия е на първо място по онкологични заболявания. България като съседна държава също е засегната от радиацията. Всички знаем какво е здравето на българите. Изводите всеки сам може да си направи...
    Съгласна съм с теб, Младене, положението е много тревожно!
    Човечеството е на ръба на ядрен апокалипсис. Спасението е САЩ и Русия да седнат на масата на преговорите и да се споразумеят. За жалост Байдън не е Рузвелт, нито Рейгън... Господ да ни е на помощ!
Предложения
: ??:??