29.12.2020 г., 11:35 ч.

Палитра от надежда 

  Проза
353 2 4
1 мин за четене

Събирам в шепи от надеждата и с целувка изпращам в пространството цялата ми нежност и топлота.

Безкористно прекрачвам отвъд, там, където мечтите са като пеперуди, рисуваш с вяра картина на намерената в пристан любов.

Устните ми докосват рамото ти и усещам радостта от нашата сплотеност, когато и двамата поискаме това.

Някъде далече тъгата ридае като невинно и беззащитно дете, но твоята ласка разбива с милувката си бича на плача.

Ритъмът на сърцето диктува полета на мисълта - към теб е той!

Косите ти, изтегнати и плахи, уморено полягат върху мъжката ми гръд, успокоени в обичта.

Тишината вече не ме плаши.

Тя не е самотен зов, мокро гробище.

А спокоен копнеж с воал от ухания на треви и цветя.

И онази червена роза, съхранила нашия порив от разтворени надежди, поглежда усмихната от масата.

Вятърът моли срамежливото щурче наблизо да посвири любима песен. И премигва напевно.

Нощта е хладна, мокри лекият дъжд зачервените ми бузи.

Ала телата ни горят.

С отворени очи поглеждам към идващото утро, което не е поредната химера, а сбъднат сън, когато си до мен.

Успокоена и някак ведра, усмивката ми отправя обещания. Бъдещето е пласт от разнолики мигове.

Толкова е светло, толкова е хубаво...

Истината е реалност от безкрайни бягства.

Истината - действителна ли е?!

...Една целувка прогони тишината и отговори бързо с: Да!

© Ана Янкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Гергана, за мен е удоволствие да бъда сценаристка в палитрата от цветове! За много години!
  • Една наистина красива сцена, нарисувана с много нежност. Прекрасен разказ
  • Благодаря, Силвия сърдечно! Хубави, топли празници!
  • Красива палитра и сякаш истината не стъпва по земята, а лети.
Предложения
: ??:??