29.07.2011 г., 22:42 ч.

Пародийно... 

  Проза » Други
1456 0 31
7 мин за четене

 

 

Поздрав за всички, за които не се отнася посвещението >>>

 

 

ПОСВЕТЕНО

 

 

 

Мразя всички хора, защото са гадни, гнусни и само цапат всичко.


Мразя и всички новородени и мъртви, защото се вдига много шум около тях.


Мразя себе си, защото се променям, ставам все по-дърта и грозна, а аз не го искам.


Мразя родителите си, защото са ме родили такава.


Мразя и децата си, защото създават много грижи и ми изпиват кръвчицата.


Още повече мразя внуците си, защото са обсебващи, майките и бащите им се вдетиняват и стават ужасно досадни.


Мразя котките, защото много миришат, а освен това и мякат до полудяване. Ненавиждам, когато се галят в краката ми, повръща ми се от тях. 

Страшно обичам да се кикотя и да си правя кефа, като гледам как дерат живи котки или насъскват кучета срещу тях и те ги разкъсват. 

Обожавам да гледам как колите бясно минават и мачкат всичко наред – и хората, и животните. 

Абсолютен кеф ми е да наблюдавам как убиват котки с камъни или ги заливат с бензин, а после им драсват клечката. 


Мразя птиците, защото стават за плячка на котките. Освен това дрискат навсякъде. А и мразя да пеят. Мразя пеенето.


Мразя и кучетата, защото хапят и оставят белези. Кефя се яко, когато им режат краката, опашките, ушите, главите. Много е забавно.

 

Изобщо не мога да ги понасям, като се умилкват около разни гадни бабички и гнусни деца. Освен това са лигави и непрекъснато те следват, сякаш те обичат. 


Мразя да ме обичат кучета. 


Мразя да ме обичат въобще. 


Мразя да се обичам.


Мразя цветята, защото са много цветни и ярки, а от това ми става зле – обичам да е мрак и нищо да не се мярка пред погледа ми. Така  не се вижда никой и съм само аз.


Много мразя небето, освен когато е облачно и нощ.


Мразя морето, тази воняща локва, в която се киснат разни смрадльовци, серат и пикаят където им падне. Освен това в морето има много гадини и треволяк, а и много вода. 


Мразя водата, защото е мокра. И защото измива мръсотията по мен. 

Мразя да е измита мръсотията ми, защото тя е чиста, а всичката друга е мръсна.


Мразя Земята с всичките ù там флори и фауни, по които се прехласват толкова гадно разни поети, писатели, музиканти и все от тоя род прошляци. 


Мразя Луната, защото и по нея се прехласват и ми става гадно и ужасно досадно. 

А и тя също свети, особено когато е цяла и кръгла. И прави разни тъпи пътеки. И пак започват да се прехласват всички гадняри.


Мразя Космоса, защото той е виновен за всичко.


Но най-много мразя да живея, защото всичките тия гадости са навсякъде около мен, не мога да ги премахна и да живея по собствен начин.


Всъщност мразя и да живея по собствен начин, защото не съм сигурна, че това е моят начин и че съм Такава, каквато искам да съм.


Ами ако не Аз, а Някой е решил да съм Такава?


Пфу, абсолютна гнусотия.


МРАЗЯ Я!!!


 

 

 

 

 

 

 

© Елена Гоцева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, за съжаление, има много истина.
    Аз не съм лично потърпевша и това е само едно споделяне на моя позиция. Все пак не съм пън... и да не реагирам на толкова живи прояви )))))))))))
    Макар че... и пън да бях, пак щях да съм жива
    Аз имам една такава философия - никой не може да ме нарани, ако аз не допусна да се чувствам наранена.
    А за прощаването - как да прощавам, щом няма за какво...
    И да - забравям и не си и спомням... безразличието на водолея е жестоко, но аз не съм виновна, виновни са "Уран безграничния космос и също така и Сатурн"
    Предвид това - невинна съм до доказване на противното хих...
    Да дойдат Сатурн и Уран!!!
  • Благодаря за разяснението! Ще се опитам да проследя нещата и да "вляза в час"
    Поздрави
  • Христо, датата на написване е тази на публикуване, доколкото си спомням.
    Пародията беше провокирана от един автор, който скандализира сайта по същия начин, както сега е скандализиран... вж. Лабиринт на Мисана.
    Първият коментар - на Мая Попова тук, подсказва за какво става дума...
  • Не това имах предвид, а събитията в сайта напоследък,ама нейсе.Приятно мразене (на всички)....
  • Дааааааааааааа пак греда! Мразя това неразбиране. Дата на публикуване не значи непременно - дата на написване...
  • Публикувай го още веднъж,моля те,Ена-с днешна дата.Крива
  • Ха Ха! Много яка проза с идеята на моето стихо! Любопитен съм кога е написана, дата имам предвид.
  • Интересно, много интересно си пресъздала негатива на своята същност. Хитра пародия! (Представих си оня смърф, дето всичко мрази). Поздрав!
  • Аз съвсем НЕпародийно ще ти кажа,че НЕ ти вярвам...добре написано, но...това,слава Богу, не си ти! ...и по-добре!
  • Благодаря на всички прочели!
  • Престане ли едно сърце да мрази,
    ще бъде чуждо и на любовта. /Н.А.Некрасов/
    Затова, дерзай !
  • Приветствам пародиите! Особено удачно посветените. А още по-особено - добре написаните, каквато е твоята
  • Их че е емоционално! Много се изкефих, особено на частта за котките
  • Съжалявам ги... Ние сме пратени на Земята, за да се научим да обичаме!
  • Убедена съм, че ако думата "мразя" се замени с "обичам", ще самата истина за теб.
    А това, че е пародийно е повече от очевидно. Едва ли някой би го приел за теб.
  • Има ги и такива!
  • "умрем да мразим, ама мразим да умрем"

    !!!
  • Благодаря ти, Валя!!!
    Напълно споделям казаното от теб!
    Любовта е даване... колкото повече даваме любов, толкова повече я имаме... а "Любов нямаш ли, нищо нямаш..."
    ((( )))
  • Не ми харесва думата мразя!!!
    Ние сме родени да обичаме и да даваме любов!!!
    Някой ще ми се изсмее,а кой ми дава нещо такова?
    Защо винаги трябва да чакаме някой да ни даде,ако ние направим първи правилното нещо,може би не веднага ,но ако го повторим,потретим,то непременно ще получим обратно!!!
    Казвам го от собствен опит,вярвайте ми наистина е така!!!
    Нека бъдем добри и то ,доброто непременно ще дойде при нас!!!
    Защото така е закодирано във Великия Вселенски закон!!!
    Поздрави приятели!!!
  • Антониооооо, как ме разкри...
    Естествено, че не мразя никого, творбата е "Пародийно..." и като такава би трябвало да се и приема като пародия...
  • Противоречия, студенина, отблъскване и самота... Много добре описано и прочетох с интерес. Накара ме да се замисля, че думата ,, мразя'' звучи ужасно. Поздрав сърдечен, Елена!!!
  • Любопитна пародия, Елена!... Хипер-болизацията е доста ефектна!... Хипер боли...
  • Доче, "лирическата" всъщност са толкова много хора с този манталитет...
    Едно от зловещите неща в сегашното ни общество...
    Но виждаме "долния" когато ни удари "горния"...
    Благодаря ти!
  • Лирическата твърде много мрази...
    Не може никой нищо тук да стори.
    Покрита е до шия с метастази.
    Палете свещ...Горката...Ако може
    Бог ще прости.Ако не може.-Баста!
  • "Мразя да се обичам."
    Мисля,че това е изречението,което обобщава написаното.
    За жалост в дълбините на своята същност сме такива, че даже по-черни и грозни. А за щастие има механизми, което да подчиняват нашата животинска , първична природа. Лично аз приемам пародията ти, като една импресия с дълбок философски и психологически характер. Поздравявам те и споделям
    Благодаря за поздрава
  • Благодаря на всички прочели!
    Искам да уточня, че с "Пародийно..." изразявам разочарованието си от една от проявите на човешката същност...
    Това е пряко свързано с мои лични преживявания и познати, които не са потребители в този сайт и никога няма да бъдат по очевидни причини.
    В този смисъл не визирам никого от сайта и нямам за цел да впечатлявам никого...
    Вероятно не съм успяла да споделя по разбираем начин...

    <a href="http://vbox7.com/play:a136fece" target="_blank"> Благодаря ви!>>> </a>



  • Аааа,направо,ме разби.Първо се облещих,върнах се да видя дали не съм сбъркала страницата,ама после схванах мигача.Много си добра,Ена,страшнаааа!!!
    Разчуства ме
    Пфууу,кви ги дрънкам,мразя да се разчувствам
  • С Ина.


  • просто още един нуждаещ се от прожектори...

  • Хубава пародия! Особено с Пфу-то накрая става прекрасно. А колкото до хейтърството и мизантропията на тези, на които е посветено настоящото произведение, то те със сигурност няма да намерят място в сайта. Поздрав, Елена!
  • малка е, ще се научи. или ще я научат.
Предложения
: ??:??