19.10.2011 г., 14:20 ч.

По план 

  Проза » Други
632 1 2
1 мин за четене

Нощите ме убиват. Те са така самотни и тъй режещо студени. Нощ, като тази, изгоряла до пепел. Нощ, като тази, унищожила всичко, което пазех в душата си. А утре ме чака нов ден. Все същият. Безличен.

Бях луда. Все бързах за някъде. Бързах да порасна, да живея, да срещна и любов, и приятели, и щастие. Вечно бързах. Тичах по пътищата и макар че се спъвах, ставах, изтупвах колената като малко дете и продължавах напред. Ала след всяко падане вярата умираше и силите от мен излитаха. Не знаех, че животът е днес, не това, което ме очаква в бъдеще. И все нощем до късно стоях. Мечтаех, мислих си, разигравах ситуации в ума си. И все отговори търсех, решения на сложните задачи, наречени: Живот. Кой, къде и какво чувства? Пътища, причини, страхове...

Промених се за няма и година. Сякаш човекът в мен умря и друг на негово място се зароди. Живея ей така, рутинно, завладяна от простото ежедневие. Не питам, не търся, просто тихичко вървя напред. Не спирам да приказвам, а дори не знам какво говоря. Няма смисъл. Няма нищо. И отговарям на въпроси лекомислено. Двусмислено редя и всички изречения. Каквото кажат ми за мен, се смея. На шега и се усмихвам, и проклинам се. Така, както някога исках. Точно такава, каквато желаех да бъда.

Но как да ви кажа... боли ме. Отдавна не ми е добре. Трябваше тази усмивка по план да бъде искрена и от сърце, а тя фалшива, а тя измамна, а тя крие тъжната маска на моето лице.

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Отново харесах! И отново ще кажа, че таиш голяма болка. Защо така? Отвори очи, усмихни се на всичко и на всички! Не чакай да се случат хубавите неща, а ги направи. Такива, каквито ти искаш! Поздрави, Лили!
  • "Пътища, причини, страхове...
    Промених се за няма и година. Сякаш човекът в мен умря и друг на негово място се зароди." Дъбовото листо пада последно и ,само когато под него се е зародила нова пъпка...за нова жажда и устрем за живот!!!Знаеш,че съм ти фенка!!!Сърдечно отново от Мили!
Предложения
: ??:??