26.01.2008 г., 16:05 ч.

Помилване 

  Проза » Други
1155 0 5
1 мин за четене
 

Короната на гордостта ми е обелена... и пропуска - смръзнали капчици... ледено остри.

Забиват се тежко в зениците и смучат - нагарчащи глътки живот.

Всеки път ме пленяваш с образното. И всяка стъпка е виене на свят. Опушени стъкла и призраци с човешки лица... кръжат около бездънните кладенци - извор на прикрити дързости. И похот, облечена в ризница.

Седя и гледам силуета пред себе си. Тъмна сянка. Едва различавам очите отсреща. Интересно как неизконсумираното желание по някого те изгаря цялата. Страстта бавно отшумява, но неутоленият копнеж си остава такъв, остава в теб без значение колко задоволена се чувстваш: никога не е достатъчно. "Копнежът си е копнеж. Водата не го отмива и слънцето не го изсушава..."

Съзерцанието пречиства... и внася топлина във хаоса. И грубостта съблича маската. И боите се разтичат - напуснати. Съблазън крие всеки избор. Ти дойде като повикване. Душата си сгодих за утопичното... за стъклено красив пиедестал. Ще пречупя гръбнака на подсъзнателното. А годежният пръстен се превърна в окова... и скърца ръждиво, безпътно...

Паметникът на заблудата свален е. Не обичам мраморни загадки... а прозорливост, скрита в къдриците. Намекваш ли за близост или...? Пак тълкуванията са погрешни?

Примката я срязах, с ледната кама на обесените чувства. Зовът се изражда в изкупление... обричам го на безпосочност. И на жажда за изгнание.

Ще си открадна късче страст от миналото. Неутолена. Стенание ще бъде всяка крачка. Задушена. Ще поробя копнежните ти зародиши... а докосването с изпръхналите устни ще е милостиня...

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "...Ще пречупя гръбнака на подсъзнателното. А годежният пръстен се превърна в окова... и скърца ръждиво, безпътно..."

    За пореден път ме разби!
    Страстта отминава,но копнежът си остава...Сигурно знаеш колко си права...
    Чета те на един дъх,връщам се и препрочитам и винаги има нова дума...
  • Чета те на един дъх, не леко, тежко! Не , защото те усещам трудно, а защото думите ти винаги тежат....на място!
  • Чувствата,които изразяват творбите ти са толкова дълбоки и истински...!Браво!
  • Копнежът може би е прелюдия към любовта, понесъл в себе си недоизказаните сенки на миналото, които искат да се претворят в очаквана красота.Някаква странна смесица от незабрава и желание за обичане. Но е красив и се загнездва навсякъде. Пълзи и гали. Души задушното и иска да излезе, но си остава стаен, докато не разцъфне в чувство или не се отдаде на неразбрано минало.
    Браво!
  • Винаги те чета с голямо удоволствие. Интересно се изразяваш.
    ``И боите се разтичат - напуснати...`` Поздрави!
Предложения
: ??:??