5.06.2019 г., 19:07 ч.

Причини за демографската криза и... 

  Проза » Хумористична
512 3 12
2 мин за четене

Причини за демографската криза и някои други нашенски проблеми

 

Намалявали сме катастрофално! Ами то какво друго може да случи. Я си спомнете как са ви приспивали с приказки. А и вие сте стояли вечер с книжка в ръка, премрежен поглед и безкрайна надежда, че докато дочетете тази страничка и малкото човече ще е вече в страната на сънищата. И какви приказки сте чели?
„Снежанка” – финал – „и заживяли дълго и щастливо”.
„Спящата красавица” – „ ...и заживяли дълго и щастливо”.
„Василиса прекрасна” – „ ...и вдигнали сватба за чудо и приказ”.
Да продължавам ли? Ами, няма смисъл! Някъде да се споменава насред това „дълго и щастливо” да има дете? Не! И после се чудете 'що намаляваме. 
Ето ви причаната за демографския срив.

Чували сте „Каквото горе, това и долу“. Трудно ми е да кажа кой от двата свята е горе, но ясно, че това, което става в нашия, рефлектира и в приказния. Поради малкия брой деца при нас, там съкратиха феите кръстници. Децата малко, малко ама все някой трябва да се грижи за тях. Добре, че е „Звярът”. Може да изглежда страшен, но е е с добро сърце (и пълен портфейл) и помага, особено на красавиците, че е грехота да се остави някоя красавица да страда.

Баба Яга пък е особено грижовна към  малки  момченца...

Абе, я прегледайте някоя книжка с приказки и ще видете откъде са ни повечето  проблеми.

П.П. Населението, нечетящо приказки /изобщо нечетящо, поради неможене/ проблем с прираста няма.

© Blue Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Лидия!
  • Много хубаво си го написала. Споделям. Съгласна съм и с Гавраил - някой даде такава тема в предизвикателствата.
  • Jonnnn, от твоя коментар си изясних идеята за многоженството - една ще тъче, шие и пере, втората ще готви и чисти, а третата ще дарява с наследници. Гавраил, ще помислят, че сме от малкото можещи да пишат, живеещи в някое гето
  • Блу,що не вземем да напишем нови приказки които завършват "и имали много деца..."Може и да ни повярват!
  • Напълно споделям, Блу и особено в частта П.П.
  • Блу, не си права ... Спомних си за една руска приказка за цар Салтан -
    Вечер… в стаята седят
    три девици и предат.
    „Ако бих била царица —
    каза първата девица, —
    бих приготвила сама
    пир за цялата земя.“
    „Ако бих била царица —
    каза нейната сестрица, —
    аз платна ще натъка,
    всичко с тях ще облека.“
    „Ако бих била царица —
    казва третата сестрица, —
    царя ни ще наградя —
    син-юнак ще му родя.“

    Нещо от сорта - внимавай какво си пожелаваш -

    Царят казал -
    Първата ще е готвачка,
    а пък втората — тъкачка.

    А на третата -
    „Мила, хубава девице —
    каза той, — бъди царица
    и роди ми ти юнак,
  • Приказно-реалистични или реалистично-приказни размисли... Тезата е хубава, изложението също, подкрепено с факти, ама аз все си мислех, че който иска деца ще си ги направи Освен ако не е от поколението наречено "Питър Пановци", които така и не искали да пораснат и да поемат отговорност.
  • И други неща пострадаха, Стойчо. Марко, Меркел май надигна капака на кутията на Пандора. Ама други я накараха. Но... тая приказка сега се донаписва.
  • Напълно те подкрепям Блу !
    Но има и друго. Приказките завършват с " три дена яли, пили и се веселили..."
    А сега какво стана? Обедня народа и трябва да добавим ..." и като плащали - плакали".
    Мъжете ги убиват от работа а кафенетата само джендъри.
    Кой да ги направи тези бебета ?
    Сетих се ! Имигрантите. За това ги извика Меркел.
  • От много можене и акъл,пострада множенето!
  • Като попълня пропуските в анализа, смятам да защитя докторантура
  • Намирам този анализ за задълбочен и почти академично изчерпателен.
Предложения
: ??:??