5.12.2011 г., 1:43 ч.

Приключениятя на делфинчето Скип 

  Проза » Приказки и произведения за деца
717 0 4


В най-дълбоките води на океана живееше делфинчето Скип с родителите си. То беше едно много добро делфинче и обичаше да прави добрини на морските обитатели. Дъщерята на морския крал много го обичаше и заедно двамата прекарваха целия ден в игри. Един ден майката повика рожбата си за да я нахрани. След наяждането, Скип доплува до морския дворец и повика дъщерята на краля, за да си играят. Като се разхождаха из големия океан, забелязаха по пясъка водорасло с плодчета, които много обичаха. Скип и момиченцето се втурнаха към тях. Като ги изядоха, видяха в далечината малка костенурка, която мъчително се опитваше да се обърне по корем. Те бързо заплуваха към нея и я обърнаха.

- Благодаря, че ми помогнахте да се обърна! Нямаше да мога сам - благодарно рече костенурчето.

-Удоволствието е изцяло наше! Надяваме се пак да се срещнем - казаха щастливо двамата.

След като пак помогнаха на морски обитател, те се върнаха при родителите си щастливи, че са направили отново добрина. 

© Йоана Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??