11.03.2023 г., 8:35 ч.  

Принудена 

  Проза » Разкази, Други
487 0 5

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

ПРИНУДЕНА

 

Тина вървеше из мрачните улици на  Варна  и пушеше последната замъгляваща съзнанието си цигара - марихуана.

Беше депресирана. Свободното й време се свързваше само с това да намери пари за два грама кокаин , сякаш това я караше да изпитва някакво дяволско задоволство от това до трови тялото си. Тялото в което растеше едно малко човече , което искаше да не се беше зачевало там.

Не й беше време да става майка. Принудена беше да проституира за да изкара пари за опияняващите я наркотици за да приспи вината от това ,че продава тялото си за пари.

Нямаше избор. Всяка вечер се приготвяше. Слагаше червеното червило на хиалуроновите си устни, обуваше мрежестите чорапогащи , слагаше късата черна кожена поличка в съчетание с високите червени лачени токчета , които още по-силно подчертаваха дългите и крака.

Застававаше на най-оживената магистрала на града и спираше колите с надежда някой да я качи и да правят секс до припадък в колата му и след това да и плати да се облече и да продължи своя не лек живот  от кола на кола , от к*р на к*р.

Тина не обикаляше само магистралите , тя ламтеше за още. Снимаше тялото си и качваше снимките , в един от покварените сайтове за жрици на любовта с всякакви надписи най-вече ценоразпис , сякаш беше някаква евтина стока от магазин.

За седмица спря кокаина и изпадна в депресия, заради детето в утробата си, та тя се ч*каше наляво , надясно и не  знаеше кой е бащата , как щеше да гледа сама това невръсно пеленаче щом се роди, тя всяка нощ се питаше , но не намираше отговор на този въпрос, в нощта ужасно студена и тъжна.

 

След девет месеца....

Тина роди . Детето се роди с множество увреждания , едно от които беше вродената абстиненция , която отмина след два дни , но пак не му даваха много живот , то беше в детска церебрална парализа , хидроцефалия - досущ приличащо на извънземно от анимация.

Тя се отврати от него. Не искаше да го поглежда . Отврати се и от себе си.

Беше тъжна. Объркана . Депресирана .

Не знаеше , кой път да хване. Нито какво да прави с това дете. 

Даде му име Сиса , тъй като не приличаше на нищо. 

Запали цигара. И правейки първите няколко кръгчета дим се сети , колко е пропаднала тя всъщност , как с едно дете не може да се справи заради стари свои неуредици с сводника , който я водеше по какви ли не места да разтваря краката си.

Искаше й се да се промени , но не можеше. Нещо магично сякаш я стискаше за врата и не й даваше дъх да си поеме да промени нещата  и да подреди живота си в друга положителна насока.

 

На следващата вечер се облече по-различно , сложи дънки и палто , скриващо тая пошлост и мръсотия . Сложи на врата си шалче, да скрие жалките смучки , които и беше направил поредния пиян к*рвар с мръсните си устни.

Отиде на кея.

Пусна чантата на леопардова щампа на земята и заплака с глас.

После скочи.

Потъна в ледените води на Черно море.

 

 

10/03/ 2023г.

 

 

 

 

© Karolinne Kolewa Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 👍
  • Благодаря за съвета , премахнах неправилния раздел!
  • Определено творбата не е за раздел Еротика.
    Когото прочетох вчера, първата ми мисъл бе, че все едно разказ, описващ брутално изнасилване, да е в този раздел...
    Не е критика това, лично мнение е, което мислех да премълча даже, но все пак накрая реших да си го кажа.
    Относно разказа, трагична участ с корени от самата реалност.
  • Благодаря за коментара Катя! Ами героинята ми е наркоманка проститутка изгубила желание за живот!
  • Краят малко ме изненада. Мислех, че ще промени напълно живота си, но тя е слаба. Борбата не е за нея.
    И ти не й съчувстваш, не я оправдаваш. Личи си.
    Хареса ми.
Предложения
: ??:??