27.01.2015 г., 7:54 ч.

Приятелска вечеря ( 18+) 

  Проза » Разкази
1071 0 10

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

                                               ПРИЯТЕЛСКА   ВЕЧЕРЯ

                        Разказът не се препоръчва за лица под 18 години

 

 

      - Абе…викаш, не съм бил прав. Не съм, ама съм! Така трябваше. Ти като си много ‘убав  ‘що не ме спря?! Кажи де? Мълчиш! К’во ми се пулиш насреща като каракоджул? Хем ти ме накара да я заговоря, после да я поканя на кафе. Нали помниш? А сега…Аз съм виновен…То угодия нямаш бе човек! Разбирам да се познаваме от вчера, а то вече двайсет години има от тогава. Сещаш ли се кога се видяхме за сефте? Аааа…сещаш се я, как няма да се сетиш. И от тогава, та досега сме си най-добрите приятели. Ти без мен не можеш. Нито пък аз без теб! Помниш ли когато замина веднъж за половин година? Как не се обади бе, как едно писъмце не написа тогава?! Сърдит ти бях, така да знаеш…ама нейсе…Нали си ми като братче. Още щом те видях да сядаш до мен и ти простих. Нали помниш? Ама и тя беше красива, а? Пууу…не бях е*ал по красива женска от нея. То тяло, то цици…И как викаше. Майстор съм ей, така да знаеш! Всички дето са били с мен, викат чак до Бога. Ама като се замисля една не се върна пак. Ама какво ти разправям, все едно не знаеш. И ти всеки път надничаше зад вратата, ама страх те беше да се включиш. Или викаш, харесва ти само да гледаш? Досега обаче не си ми казвал, че съм сгрешил. Само за тая, последната каза. Ама аз пак ти казвам – прав си бях. Да съм я оставил казваш. Такова гадже изпуска ли се, бе? Такива бомби не можеш хвана всеки ден. А ти помниш ли първата, а? Онази с големите цици, пълничката. Ахааа, хилиш се…Голяма борба падна тогава. А бе, ти броил ли си колко п*ки сме катурнали заедно? Не си? И аз не съм…Ама доста са като се замисля. Голяма комбина сме с теб, така да знаеш. Хе-хе…усмихвай се ти, усмихвай се. И всичко започна като се върна. Преди това не бяхме толкова диви бе! Не знам къде се губи тогава, ама като се появи пак, нещо те беше хакнал хормона, а? Само ебане и големи нянки ти бяха в главата, та и мен ме развали. Ха-ха-ха…Развали…Ха-ха. Ама тая последната бие всички по точки, тъй да знаеш. Здрава борба си беше с нея. Ти  ‘що не се намеси, не знам?! Нали видя, че зор ми даде. Ама само надничаше пак от вратата и се хилеше. Една чекия поне не си ли направи? Ай не се изчервявай деее…Не си? Ееее, тук вече ме излъга. Неее…направо не ти вярвам. На такова красиво гадже, да не се попипаш…Лелеее, вечерята…Мале, мале…Дано не съм я изгорил. Ух, че париии…Ама и как мирише…Ммм…Тъкмо на време я ‘фанах. На, хапвай. Ето ти ножче, ето ти и виличка. Хапвай, хапвай. Сочни гърдички, пресни! Давай докато не са изстинали, че ще лоясат. Ммм…вкусотия. Ама и готвач съм, а? А бе, чакай бе…ракийката забравих бе алооо…Ще пиеш една, нали? Ама и аз к’ во те питам. Ето чашка. Леле, леле, как се точиии, като олио. ‘Айде братко, наздраве. За твое здраве да е. Охааа…бррр…ама силна бе! Ууу…изгори ма! Бодвай и мезе, че много е люта пущината. Давай колкото ти е сладко, няма да свърши. Има бол. И от месцето и от ракията. ‘ Айде наздраве и да е  на хаирлия!

 

   На пода, до самата маса, лежеше голия труп на жената, която до преди два часа все още дишаше. На мястото, където трябваше да са гърдите й, сега зееха два кървави кръга с висящи по краищата им меса.

      - Хапвай, хапвай от гърдичките. Ще изстинат ти казвам.

    Човекът на масата, продължаваше да говори на празния стол срещу себе си и спокойно да отпива от лютата ракия премлясквайки с уста.

 

 

 

 

 

© Емил Стоянов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ухаааа. Човек, това е невероятно, уникално! Накрая направо ме разби!
  • Интересен разказ със страховит край,
    малко тип студио Х , но всъщност
    може би това е интересното, да държи читателя
    в напрежение до самия край.
    Поздрави!
  • Признавам си...ужасно е. Откъде го измисли?! Това не трябва да се чете вечер на приглушена светлина. Като видях 18+ помислих, че е еротика, но определено ме изненада. Ще ни откажеш от месото.
    Хареса ми Емо, нестандартно е и с неочакван край.
  • От мен поздравче

    НЕЖНА ПЕСЕН

    Недялко Йорданов

    Преди милион години
    там, във каменния век
    съществувал първобитно
    първобитният човек.
    Всяка сутрин той отивал
    за прехраната на лов.
    Знаел само да убива
    зарад кокала суров.

    Чакала го в пещерата
    първобитната жена.
    Той стоварвал й в краката
    умъртвената храна.
    Озверели и зъбати
    ръфали трупа със стръв
    и по бузите космати
    стичала се топла кръв.

    Но веднъж от небесата
    кацнал кораб бял и лек
    и пристигнал в пещерата
    извънземният човек.
    И жената го приела,
    а мъжът й бил на лов
    и започнала несмела,
    неочаквана любов.

    Той със извънземни ласки
    грубата жена покрил
    и светът в различни краски
    пагубно се оцветил.
    Сливали се в безметежност
    устни, длани и гърди.
    Той научил я на нежност,
    на небе и на звезди.

    Да я вземе той поискал
    в извънземната страна,
    ала не поела риска
    първобитната жена.
    И със първобитна сила
    в тази ненадейна нощ
    тя в сърцето му забила
    трижди каменния нож.

    И защото огладняла
    първобитната жена,
    мъртвата любов изяла
    и не чувствала вина.
    А когато се завърнал
    нейният мъжкар от лов,
    тя ръмжейки го прегърнала,
    заразена от любов.

    И със яростна прилежност
    с устни, длани и гърди
    го научила на нежност,
    на небе и на звезди.
    Тъй омесен е човека
    цял от слънце и от кал.
    Казват, че от памтивека
    Бог така ни е създал.

    Трепем се от колко време
    все за кокала суров
    без онази извънземна
    стара нежност и любов.
    Озлобели, огладнели
    ще я умъртвим съвсем
    и тогава, озверели,
    може да я изядем.

    1997 г

    https://www.youtube.com/watch?v=ZJpYCEpGeWs
  • Благодаря приятели Ей Хийл, за силикона не се сетих...Ти представяш ли си да удари греда с някоя фолк дива. Хахахах. Бон апети на всички. Аз черпя!
  • Няма по-добра мотивация за започване на диетата,която все отлагам от този разказ!Браво,Емо!
  • Охооо, навлизаме в хорора, а? Страхотно, много добър разказ си направил, такъв един, с неочакван край, пиперлия.. браво!
  • Поздрав за разказа, обаааааааче още мигам "заето".
  • А на някоя със силикон не е ли попадал? Та да му се умирише фурната. А вие, дами, как може да се радвате на такива неща! Плашите ме, ей Всъщност чудя се дали вкусът не е като този на свински бузи. Ох, днес смятам да ям само постно.
  • Айде диетичнитеее...всички тука!
    Емо ви е сготвил едни сочни гърдички!
    Гаранция ще пропусна обяда след разказа ти! Да взема за вечеря пак да си го прочета, че и нея да пропусна
Предложения
: ??:??