18.01.2019 г., 4:12 ч.

Прозрение (28) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
450 0 13

1. Копнежът по недостижимото ражда шедьоври.
2. Простота във всичко, това е съвършенството.
3. Ако следваш мечтите си, няма от какво да се боиш.
4. От взиране в детайлите изпускаш цялостната картина.
5. Ако си в хармония със себе си, и природата ще е в съзвучие с теб.

© Светлан Тонев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Lilia_Anna.
  • Добре казано! 2. ми е фаворит! И знаеш ли защо - защото Бог е несложен, прост по природа и в това е Неговото съвършенство!
  • Благодаря, Жулли.
  • ''Ако следваш мечтите си, няма от какво да се боиш''
    Има! Ще си останат само мечти, ако не ги превърнеш в цел, която да постигнеш!
    Интересно ми беше. Благодаря!
  • Благодаря, LiaNik. Заради такива думи си струва , да продължаваме всичко това.
  • Както винаги прозренията ти топлят и подкрепям Миночка. А номер 2... Си ми е фаворит. Благодаря!
  • Точно така, Миночка.
  • Романтичната душа възприема живота по по-различен начин.Всеки има запазено място в природата,защото сме едно цяло,използвайки космическа вибрация!
  • Романтичен си - красиви прозрения имаш!
    Моите са реалистични, скучни и безлични...
    Хубав ден! - продължавай, ще чета с интерес!
  • Благодаря, Станисла.
  • 1. Копнежът по недостижимото ражда шедьоври, - и идиоти също!
    2. Простота във всичко, това е съвършенството съвършенството е в хармонията, простотата - семпле /фр. - има друг смисъл - обикновен
    3. Ако следваш мечтите си, няма от какво да се боиш? - само лудите не се боят...
    4. От взиране в детайлите изпускаш цялостната картина - детайлите не само оформят, но и обръщат колата!
    5. Ако си в хармония със себе си, и природата ще е в съзвучие с теб - природата е даденост, тя не се "съзвучва", независима е, ние зависим от нея!

    Извинявай за моя поглед, но прозренията са само възприятия...

    Удрям ти 5-ица, щото ми е забавно!
  • Благодаря, Rosilina.
  • Харесах! № 4 ми е фаворит!
Предложения
: ??:??