25.01.2017 г., 14:01 ч.

Размисли след секс 

  Проза » Разкази
3385 12 22
3 мин за четене

Днес Калина ми каза:

 

Онзи момент, в който се събуждаш след секс и мислиш за него. Не за този до теб. A за този, когото отдавна го няма. Този, когото може да не си виждала и години наред. Но той си остава в съзнанието ти.


Други идват и си отиват. Влюбваш се и се разлюбваш. Нетрайно, като хлапачка. Но той те гложди още отвътре. Дори да не си го чувствала там отдавна.
 

Никой не може да стигне до онези скрити кътчета в теб, както той е достигал до тях. Нежно. С пръсти. С прегръдки. С погледи. С думи. С език. С цветя. Или с тласък.

 

Какво щеше да стане, ако още бяхте заедно? Ако беше с теб, а не някъде с онази другата жена, с която делят всичко. И нищо. Какво щеше да стане, ако се беше преместила да живееш там? Ако ти пишеше още притеснен, за да знае къде си? Ако, ако...

 

Той не е този, с когото искаш да се изфукаш пред приятелките ти, или да закараш гордо пред вашите. Не е нито най-красивият, нито най-успешният. Той не е този, от когото искаш деца. И искаш да живеете мирно и спокойно в някой хубав квартал. Да имате хубава кола, весела компания и частни училища за децата в Париж или ЕлЕй... Той не е този, който разсмива приятелите ти, прегръща по братски брат ти, обсъжда рецепти за мусака с майка ти и говори за риболов с баща ти. 

 

Той не съществува за тях. 

 

Той е онзи, когото искаш само за себе си. Не за пред обществото. Не за пред вашите. Не за малкия. Не за приятелите и за колегите и за филмовите премиери. 

 

Той е онзи, когото искаш да гушкаш скрита от света. Онзи, когото искаш ненаситно в леглото си. Искаш да лежи зад теб във ваната и да ти държи нежно гърдите и да си играе със зърната им. Този, който ти звъни да слизаш, защото заминавате. Предвидено или непредвидено. Но винаги неразумно, диво и вълнуващо. Днес. Сега. И веднага. 

Той е онзи, който ти говори, докато правите секс. И те кара да пищиш от възбуда. Той е онзи, който те гушка във влака и ти гали косата. Той ти пише СМС-и "Добро утро!", "Лека нощ" и "Ще се побъркам тук без теб... Кога ще се видим!?" 

Той е онзи, заради когото те е страх за пишеш, за да не те прочете някой познат. Онзи, заради когото се редиш на опашки за визи. Заради когото тичаш по летища. Онзи, когото прегръщаш и целуваш, като божи дар след дълга раздяла. Той е онзи, с когото можеш да лежиш първите три дни в леглото, без да ядеш и да спиш. Само да го целуваш и да му шепнеш, да му се радваш... Да му разказваш истории и да се смееш с него, забравяйки за времето. 

 

Той е твоята тайна. Тази, която никой не разбра и няма и да чуе. Защото него просто вече го няма. Бил е явление в живота ти. И го търсиш по света във всеки друг. 

 

Някой ден ще се яви с ново лице. С нова история. С нов вихър. Не го задушавай с примки. 

Полети с него. Дишай с него. Отдай му се и му се наслади.
 

Само ти. 

© D. Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "се събуждаш след секс"?
    - скъпи, да ти призная, докато се любехме, си мислех за Бон Джови!
    - скъпа, да ти призная, аз също!

    хаха
    ами не спете, бе, хора, и правете любов, тогава няма да спит!
  • Респект! Просълзява дамската публика, същевременно размечтава мъжката.
  • Благодаря ти, Стойчо! Имах нужда да го чуя точно днес! Завръщам се и ще пиша! Хубав ден!
  • Гергана,ти си много талантлива,което е безспорно,заради което те чета с наслада!
  • Благодаря много!
  • Преживяно почти...Харесах много!
  • Интересното е, че след като го написах октомври, затворих страницата.
    Писането е интересен процес..
    Благодаря ти, Денис! Добре дошъл в моя свят.
    Приятно ми е присъствието ти.
    До скоро!
  • Докосва съзнанието и душата... за изгубените мигове ! Дава надежда за нови! Поздрави... чудесно е
  • Интересно
  • Чак сега успях да го прочета и искам да ти кажа,че го изпих.Много е добро!!!
  • Когато някой ти се настани в онова ъгълче на сърцето, където се е приютила болка и сладост, и се питаш как си живяла без тази дрога до сега. Всички носим своя глад в сърцето си!
    Вълнуващ дебют в сайта!
    Добре дошла, Гери
  • Благодаря много! Трогната съм! Поздрави от Париж!
  • Пишеш добре!
    Поздравления!
  • Ееех, пак стари рани... С разказите ти трябва да върви пакетче кърпички, да си бърша сълзите...Всеки си го е мислил това, същото. Благодаря, че го облече в думи!
  • Благодаря ви много за топлото посрещене! Изключително много се радвам, че ви е харесал разказа! За мен е чест и удоволствие да си общувам с такива позитивни млади хора, които обичат да четат! Прегръщам ви!
  • Загложди ме след админа да надникна и аз.
    Мда... добро. Кой знае на колко народ ще бръкнеш в болното място с това...
    (дъъълго въздишам сега )
  • Разтърсващо! Поздравления!
  • Имам честта да съм първият мъж, коментирал тук
    Много е добре написано, направо си го представих като монолог в театъра.
  • Благодаря ти, Яна! Много си сладка! Усмивки от Париж!
  • Ама много си добра, бе...
    Голямо браво за вдъхновението и умението!

    П.С.: Ще те следя сериозно занапред.
  • Извинявай, Ани! Нова съм в сайта. Тук също ли е с покани за приятелство? И къде се приемат? Благодаря ти за коментарите! Радвам се, че са ти харесали творенията ми.
  • Хей, Ани!
Предложения
: ??:??