25.08.2021 г., 9:48 ч.

Шарени киселици 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
393 4 17
1 мин за четене

Имам усещането, че заразата е измислена от ислямисти – да привикнат жените към фереджето…

хххх

А мъжете с какво?

хххх

Пак се сетих за мечтата си – да живея природосъобразно. По примера на котките – двадесет часа сън, останалото време за ядене и разбиращ умен поглед към околните и околността…

хххх

Математици, помагайте! Една партия има 65 депутати, друга партия има 63 депутати. И двете ОПГ-та като по команда се едновременно обявяват за опозиция…

Гръмва ми математическият бушон – каква опозиция при общо 128 депутати от 240???

Изчислете, моля – КОЙ е на върха на равностранния триъгълник…

хххх

Болна от феминизъм в мозъка…

хххх

САЩ напуска Афганистан. И Съветският сэюз навремето си тръгна. Е, не чак толкова панически, но си тръгна…

И малко след това се разпадна…

Какво да чакаме?

хххх

Мързи ме… Лежа си на дивана… Зяпам небето или земята, зяпам облаците, върховете на дърветата, хората… Хапвам си, пийвам си… Мисля си разни работи и бързо ги забравям, за да имам повод после пак да мисля…

Мързи ме…

А глупости не върша – нямам време…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

И всичките мъже са легнали в краката ми.
Не искам никой тишината да разплиска.
Разпада се и битието ми, на атоми.
Май остарях. Дали да стана феминистка?
Че не било в млекото – хайде в суроватката. ...
  466 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке!
  • Мъдри мисли за мързеливото лятно време!
  • Благодаря, Миночка!
  • Какви си ги наготвил, стават и за котки и са котаци, все отбор юнаци! Хареса ми!
  • Благодаря, Блу, Миг, Юри!
  • Мързи ме… много ме мързи,
    а глупости не върша, нямам време…
    Добре си го казал, Георги.
  • Батко Гошо ти си майстор на спорта словесен снайперист - свежа радост за интелекта ми! Благодаря!
  • Вкусни са ти киселиците
  • Благодаря, Красе, Роси!
    Четете нещата ми с маска, защото нямам намерение да се ваксинирам.
  • А мъжете да си седят вкъщи и да си мият ръцете! 😁
  • Когато нямаш време и нерви за глупости, най-добре се зяпа ... Какво да чакаме? - Имаше една детска игра на времето- да бие, да бие... и всички тичат да се скрият..и да живееш природосъобразно и да не живееш, пак ще те ваксинират някой ден ахаха
  • Благодаря, Пепи, Румяна, Зигфрид!
    Не съм виновен - нещо ми хлопа дъската и от там нахлуват щуротии...
  • Хахах началото 🤣🤣 Георги, какви ги съчиняваш всеки път! 🤣
  • Ситни, дребни, верни като...камилчета! Поздравления
  • Бебетата спят по 20 часа! Ама щото растат. Внимавай какво ще ти порасне! 😅
  • Благодаря, Надя!
    Има котки, дето ги мързи и по пердетата да се катерят.
    Феминистките обикновено са - както ни обясниха в трети клас - започнати и недовършени...
    А принцеси обичам - сам си правя каймата, мацвам на хляба и леко препичам... Мммм...
  • Ако ще си котка, пардон котарак, сенсей трябва да отделиш и време за пакости. . Кой, кой - Тошко Африкански, кой друг? “Болна от феминизъм“ в кое? Такива си и заслужават фереджетата, мене ако питат. Добре, че не ме питат, че кифлите, принцесите и онези на другия тротоар ще ме изядат...
Предложения
: ??:??