1.06.2018 г., 1:09 ч.

Силата на сърцето 

  Проза
1020 0 2
1 мин за четене

 

  ,,И някой ден сърцето ще те съди за това...”. Едва ли човек би останал безразличен,когато слуша  култовата песен на Милена Славова, която тя пее от цялото си сърце и докосва всеки сърцат човек, който я слуша. Но какво се случва с човешките сърца в днешния материален и циничен свят. За мен лично моето сърце е моя компас в този побъркан свят и винаги се вслушвам в неговите трепети. От малки ни учат да сме разумни, сдържани и да следваме правилата, но сякаш забравят да ни научат как да бъдем сърцати – без разум, без его и без да очакваме нещо в замяна. За мен сърцето е вратата към душата. И ако понякога не се вслушваш в него – то просто спира да работи правилно и накрая безмълвно спира. Неговата сила е в неговата сензитивност, която за съжаление при много хора е закърняла до степен на безчувствие и липса на състрадание. Да чувстваш,да обичаш, да изпитваш нежност и съчувствие са  черти от характера на всяко сърце. То не познава омразата и завистта – те за него са болестите, които го погубват и бавно трептенето се превръща в биологично туптене, което затихва ден след ден, удар след удар все по тихо и по тихо... Не губете сърцата си, не обричайте живота си на емоционална тишина, обичайте – само така вашите сърца ще пърхат, като пеперуди в стомаха и ще бият щастливо. Само така ще спасим света от налегналото го бездушие с безграничната сила на сърцето.

© Луциян Кацев Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Силата на сърцето »

12 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за коментара,а песента за мен е култова,защото я усещам със сърцето.
  • Хей, и ти си слушал Милена Славова
    Не бих казал, че за мен има нещо култово в песента и, но хората я харесват, понеже и тя е много емоционална личност. И аз я харесвам .
    Хареса ми идеята: "Сърцето е вратата към душата"
    А очите - прозорец. Ако тялото ни е нашата къща, душата е топлината, която прави нашата къща дом.
    Поздрави.
Предложения
: ??:??