Jun 1, 2018, 1:09 AM

Силата на сърцето 

  Prose
1028 0 2
1 мин reading

 

  ,,И някой ден сърцето ще те съди за това...”. Едва ли човек би останал безразличен,когато слуша  култовата песен на Милена Славова, която тя пее от цялото си сърце и докосва всеки сърцат човек, който я слуша. Но какво се случва с човешките сърца в днешния материален и циничен свят. За мен лично моето сърце е моя компас в този побъркан свят и винаги се вслушвам в неговите трепети. От малки ни учат да сме разумни, сдържани и да следваме правилата, но сякаш забравят да ни научат как да бъдем сърцати – без разум, без его и без да очакваме нещо в замяна. За мен сърцето е вратата към душата. И ако понякога не се вслушваш в него – то просто спира да работи правилно и накрая безмълвно спира. Неговата сила е в неговата сензитивност, която за съжаление при много хора е закърняла до степен на безчувствие и липса на състрадание. Да чувстваш,да обичаш, да изпитваш нежност и съчувствие са  черти от характера на всяко сърце. То не познава омразата и завистта – те за него са болестите, които го погубват и бавно трептенето се превръща в биологично туптене, което затихва ден след ден, удар след удар все по тихо и по тихо... Не губете сърцата си, не обричайте живота си на емоционална тишина, обичайте – само така вашите сърца ще пърхат, като пеперуди в стомаха и ще бият щастливо. Само така ще спасим света от налегналото го бездушие с безграничната сила на сърцето.

© Луциян Кацев All rights reserved.

The work is a contestant:

Силата на сърцето »

12 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря за коментара,а песента за мен е култова,защото я усещам със сърцето.
  • Хей, и ти си слушал Милена Славова
    Не бих казал, че за мен има нещо култово в песента и, но хората я харесват, понеже и тя е много емоционална личност. И аз я харесвам .
    Хареса ми идеята: "Сърцето е вратата към душата"
    А очите - прозорец. Ако тялото ни е нашата къща, душата е топлината, която прави нашата къща дом.
    Поздрави.
Random works
: ??:??