29.12.2010 г., 14:59 ч.

Слабост 

  Проза
840 0 8

Cтъкло. Порцеланова кукла. Нетраен парфюм. Долнопробен, използван кондом. Само ако знаеше колко съм слаба. Само ако знаеше, щеше да избягаш от мен, преди да мога да разбера кога и да се разпръсна на хиляди парчета като отломките на стара, неустойчива сграда след силно земетресение. Колко ли щеше да се уплашиш, само ако усетеше в далечината едва доловимия аромат на слабостта ми. Ако можеше да видиш как треперя като живак в термометър при най-крехкия, невинен порив на студения вятър. Като бутилка, в чиито стени отекват безочливо крясъците ти и се пръсват, уморени от невъзможността да издържат на силния резонанс. Аз съм като изсъхналата миналогодишна шума, която съска под краката ти като отровна змия, но всъщност се моли, крещи безпомощно, рони се. Само ако знаеше колко съм слаба. Но все още достатъчно силна, за да те обикна. Ако един ден това обаче се случи, сигурно ще се разпилея и ще изчезна като океански отлив. А ти просто ще избягаш.

© Ирен Попова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • когато те чета, мила Иренче..затаявам дъх...
    докосваш душата ми, нещо ми припомняш за мен самата...
    Щастлива Нова Година ти пожелавам...
    сърдечно те прегръщам...с обч.
  • Благодаря ти много и ти желая една прекрасна 2011 година!
  • "Аз съм като изсъхналата миналогодишна шума, която съска под краката ти като отровна змия, но всъщност се моли, крещи безпомощно, рони се."
    Хареса ми това сравнение. Създава усещане за чупливост и ранимост на чувствата.
    Над тези твои няколко реда има човек какво да поразмисли, реши ли ще ги види като свое огледало. Много си написала между думите, много, Иренче!
    Пожелавам ти весело посрещане на Новата година!
    И когато тя настъпи бъди щастлива и вдъхновена!
    Тепърва те чакат творчески успехи!
    Прегръщам те!
  • Благодаря ви много и весело изкарване на Нова Година!
  • браво и от мен
  • Браво!
  • Спокойно! Не се тревожи. Когато се усещаш слаба...просто се пречистваш и осъзнаваш! В разни други измерения преминаваш. И ставаш още по-силна!!! Да ти е хубаво на Нова Година и цяла година...и цял живот! Здраве, щастие, любов, талант ти пожелавам!!!Любимка си ми! ЧНГ
  • Ще се оправя някой ден, хаха : )Хубави празници и на теб, Странник : )
Предложения
: ??:??