7.05.2024 г., 19:16 ч.

 След голямото пътуване – 1 

  Проза » Разкази, Хумористична
136 2 12
Произведение от няколко части
1 мин за четене

        Връщам се от супера, все пак трябва да се яде и пие. Тътря едвам крака, поспирам се да си поема дъх, макар и да изглеждам все още здравеняк. В чантичката ми весело потропват бутилчички с  ракийца, винце, издайнически шумоли целофанена опаковка на мезетата.

На етажната  площадка ме пресрещна  Мимето,съседката от дясно, малко прецъфтяла майска роза, но хваща око.

- О, ще се черпим а - весело подхвърли тя - Заслужава си, голямо пъшкане от апартамента ти рано  сутринта... Един съвет от мен, кажи й на тая да не се престарава толкова с пъшкането, из панелките се чува навсякъде и не всички имат здрави нерви, де.

- Аме, обувах си чорапите ма, и какво  се закачи единия на големия ми пръст, та голям зор докато го измуша...Ам' ти, като охкаше толкова много  снощи, какво и аз да ти правя забележка  или да ти завиждам ли.

- Да бе, охках защото ме схвана кръста и докато се  пресегна от леглото към нощното шкафче да си взема ДИКЛАКа ГЕЛ да се намажа - съжалително рече съседката ми.

Погледнах я от мъжка гледна точка.

- Знаеш ли, имам за пиене, имам и ДЕКЛАК ГЕЛ, какво ще кажеш, мога да те разтрия хубаво на сухо, после да те намажа и да пийнем по чашка, две...Не за друго, ами другите съседи да ни завиждат като слушат.

 

 

следва 2

» следваща част...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много точно Петя Ал, всичко словестно е на показ. И ако има любознателни съседиии, виртуалния образ е скроен...
  • Така е не само в панелките. Ако не си в къща все се чува нещо. Я охкане, я скандали, я телевизори или прахосмукачки.
  • Може Катя,... но нали целият живот е един голям виц, а нима още такива полезни вицове не се срещат. Карай, настроение да има
  • Ами това си е виц!
  • ВИКИ,Таня, благодаря за любими...
  • Благодаря вии, зарадвахте ме истински.Ама и времената са едни такива, я изпъшкаш или изохкаш с леко хриптене в дробовете и веднага ония със слабите сърца наострят уши и мърморят '' Онези там пак... ,няма ли да кандисат...''
    Приятна вечер и да си помагаме при необходимост, ей.
  • Познато ми е това с охкането и пъшкането - сутрин мъжът ми дава тон, после аз, а накрая се завършва с констатация - Старост-нерадост.
    П.П. Преди години се събуждам посреднощ от разни стонове, които идваг от хола. Отивам и виждам - програмата на една от телевизиите свършила и пуснали порно. А мъжът ми заспал, но понеже леко недочува, надул телевизора. И сигурно цялата кооперация ми е завиждала.
  • Такава е действителността след определена възраст, но какво да се прави, като най- кратка е младостта и най - зле изживяна!
  • 😄 колкото повече годинки се натрупат, толкова по-малко радости в живота остават: да има кой да те разтрие и намаже, чорапите да ти надене...!
    Удоволствието е в споделянето!
    Светли празници!
  • Добро утроооо и успешен ден.
    Ами след голямото пътуване по празниците така става,... тъсим ляк
  • Това е та, лекуват си болежките 'ората, ама това мръсно подсъзнание 🤣
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??