11.05.2024 г., 19:54 ч.

 След голямото пътуване – 5 

  Проза » Разкази, Хумористична
167 0 10
Произведение от няколко части « към първа част

                Не е невъзможно, а крайно наложително след  толкова обилно ядене и пиене при мама и тати, да не посетиш личния лекар...

Изслуша оплакванията  ми, понатисна корема ми и подаде мълчаливо рецептата.

- Докторе  - обаждам му се по мобилния след няколко часа - Купих онова нещо  иригатор, какво да правя нататък ...

- Ами сложете му умерено топла вода и си го заврете отзад...

- Извинявайте докторе,...нямате настроение, лоши празници нали, ще ви се обадя по-късно.

 

 

следва краят

» следваща част...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Еее, Безжичен, доктора само дава указания, с умероно топла вода и...
    Приятна и успешна седмица.
  • А, приемам ги, ама той сам да си ги приложи!
  • Безжичен благодаря, ама нали не приемам указанията на доктора за ''нещото'' и майтап да става. Приятна вечер.
  • Другото ти го четох с кеф. Ама това е нечитаемо, бе пич. Две-три изречения и толкова... Толкова. Пиши по-малко, до повече текст! Успех!
  • Ааа, ти държиш палмата МислителКаменов...но наистина изведнъж си викам, толкова много ядене и пиене, и да мине метър.
  • Ще изцепки някоя Простотия тук, та ще ми увисне имиджа 🤣
    Я да премълча 1 път 😜
    Поздравявам те.
  • Ох, така е,... ядем като невидяли по празниците, а после питаме за ''онова нещо''.
    Благодаря Катя
  • Ах, мъка, мъка..
    Благодаря ти, че ни разсмиваш. Не е лесно!
  • Аааа, ще ядем без мярка, а. Благодаря за усмивките и приятна вечер
  • 😂 😅 🤣
Предложения
: ??:??