23.01.2024 г., 10:31 ч.  

Смело притваряй очи 

  Проза » Други
181 1 0
1 мин за четене

И ще си живееш спокойно…

А то – хем зрението е почти изчезнало, хем виждам неща, дето е неприлично и неправилно да се обсъждат.

Например, преди МИНАЛОГОДИШНИЯ 24 май се позачудих как ще минат учениците на манифестация по изровената главна /Главна! Гезмето, разходката/ улица…

Трап до трап, изчезнали плочки, други счупени още при поставянето…

Даже не коментирах в чий джобл са се излели парите от далаверата…

После – есента – иронизирах, че общинарите се грижат за такива като мен. Таман научих къде има дупки, заобикалям ги и, ако ремонтират – ще ме объркат…

А то Нова година мина… Старите дупки ги няма. Вместо тях са зейнали трапища…

Заслужено… Нали избраха същия кмет – какво ново очакват наивници като мен?

хххх

На входа имаме една кутия. Почти не се кореспондира, защо ти е отделно място за писма? Сега има няколко – от данъчните.

И едното е адресирано до отдавна починал комшия…

Станари сме безсмъртни. Поне за чиновниците. Искат пари от мъртвия. А той явно плаща, защото не се чува да са му описали гроба.

Ясно – близките не си дават труда да оправят документацзията. Градът не е голям, със сигурност не е единствен случай, чиновниците знаят поне за половината, обаче…

Не си оправят документацията и те. Не им пука. Нали отчитат дейност…

А ние все повече ставаме безсмъртни…

Имаше народен лаф: „От умрял писмо“…

С разцмета на бюрокрацията и умрелите получават поща…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??