14.08.2008 г., 9:52 ч.

Среща 

  Проза » Други
1293 0 3
1 мин за четене

 

В моменти на съдбоносни сблъсъци опитваме да прокопаем тунел под нищото... под всичко - илюзията, която запълва полезрението...

Ще се познаем ли там, аз и ти, в средата на спомено-мисли-копнежите си? Преплели сякаш сред пясък тънките ниши на желанията си. С възможност само за една пресечна точка... Изгубваме гласове и потенциалните ни крясъци се стесняват до взаимна глухонямост. В разширени зеници. Проникване. Консумиране. И взаимоусвояване на зеници. Разширените зеници са любов, която се превръща в страх да не я изгубим.

... Като приказка-портрет. С черешов цвят по рамката.

Клавиши гонят тази вечер тоновете си из високите треви. И сякаш са прелюдия на вятъра, настръхване на кожата, метежни близости... Когато физическо се разтваря, телата губят очертанията си... и цялата съм пулс! Прераждам те в трептенията си. И те творя с плач на гайда... Стоновете от минали животи се разчитат само в извън-реалното... Когато въздухът наситен е с въздишки.

 Ще познаеш ли милувката на устните ми, когато летните дъждове къпят лицето ти?

Сякаш моята трескавост в пръстите люби косите ти. Ще повярваш ли тогава в обещанието ми, че някога, някъде, в някоя друга успоредна действителност, ще те срещна отново? Там - в средата на спомено-мисли-копнежите ни. В нашите разширени зеници. Пулсиращи преди пръсване. И ще те позная. Добила кураж да те имам...

 

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесва ми!
  • В момента си ми огледална - като години и като усет!
    Съзирам остатъчните израстъци на ограбената си чувственост, ограбена от стремежа ми да разбивам илюзиите на себеподобните си спътници...
    Съзирам пропуснати картини, в които понякога пулсира повече истина, отколкото си мисля, че съм акумулирала с опита...
    Съзирам стремеж, от който аз съзнателно съм се дистанциала...

    Възприятията ми са обременени със собствените ми очаквания, но това, което си мисля, че казваш, ми харесва...
    Поздрав!
Предложения
: ??:??