2.12.2012 г., 19:52 ч.

Сродни души 

  Проза » Разкази
1015 0 13
1 мин за четене

Запознаха се в интернет. Мъж и жена, различни по темперамент, възраст, вкусове, но се харесаха. Не в романтичния смисъл, а като сродни души, човек с който ти е приятно да помълчиш. Да не е нужно да казваш каквото и да е, другият вече те е разбрал. Той я водеше в дебрите на качествената музика, а как хубаво разказваше и винаги спираше на най- интересното място, за по цигара. Беше за нея много добър приятел, мъж отвсякъде, а не поредния сваляч, който бълваше пространството.

Вече общуваха няколко месеца, когато я изпратиха в командировка точно в неговия град. Много се вълнуваше. Дали ще оправдае очакванията му.

Посрещна я на автогарата. Тя срамежливо пристъпи напред, а той разтвори ръце за топла прегръдка.
И тогава го усети. Някои му казват химия, други привличане, а тя само се уплаши от себе си. Нямаше право да чувства това. Опита се някак си да го прикрие под маската на вълнението.

Уговориха си среща вечерта в един рок бар. Целия ден беше много заета и нямаше време да се анализира. 
Когато се видяха, постоянно си повтаряше, че греши в усещането си. Говореха си, смееха се, танцуваха, отпусна се и се забавлява много. 
Изпрати я до хотела. Задържа я в прегръдката си дълго, целуна я леко, обърна се и тръгна.
Обгърна я кънтяща празнота. Нещо я стегна за гърлото и сълзите ú потекоха. Усещаше, че губи приятел. 

На другия ден той ú позвъни. Извини се, че е зает и не може да я изпрати, но тя знаеше, че причината е друга.

Бяха изминали няколко дена от срещата. И двамата знаеха, че другият е на линия, но не търсиха контакт.
Тя - най-после прогледнала, той - вече правилно разбран. 

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Щом астрологията го казва, аз ще замълча...
  • fredito (Фреди ), nikjelev (Ник Желев), благодаря ви момчета!
    Един астролог наскоро каза, че творчеството за един козирог като мен, било само да се докопаме до известност! Какво да кажа...разкрита съм
  • Случва се...
    Харесва ми как разказваш!
  • „Пази, боже, сляпо да прогледа”
    Поздрави
  • Да. Ама в Америка нямат шкембе чорба. Ти ще срещнеш героите на шкембе чорба и боб с наденичка в някоя нон стоп кръчма, ще им организираш едно сутрешно сбиване с местни бабаити и воала - оригиналът е на лице!
  • По ред на номерата:
    Благодаря Милорд! Имам едно наблюдение и в мой стил ще се изцепя в ефир.
    С възраста мъжете стават обстоятелствени и многословни в творби и коментари... като компесация за нещо може би това беше комплимент под прикритие

    Симо, докосваш финната ми струна с волните ездачи. Преди две години на една бензиностанция едни рокери със зловещи предпазни маски имитиращи черепи развълнуваха сърчицето ми. Когато ги свалиха, се оказаха баби германки...тц...тц...тц...язък...развалиха ми вдъхновението

    Kasius много добро предложение, но вероятно ще ме обявят за плагиат. В Америка има едно реалити, което показва подобни драматични и куриозни срещи.
  • Защо не вземеш да драснеш и една комедийна версия - той да се окаже тя, а тя той с всички последващи от това изненади?
  • Точно попадение - браво, Дани! А коментара за късите форми е трепач
  • Благодаря Боре!
    Кратки текстове при мен са като гмуркане...и докъдето ми стигне дъха. Понякога не ми се изплува. Искам още, и още, но не бива! Симо го каза наскоро.
    "време за Самоосъзнаване.
    Да спреш да ядеш когато ти е най вкусно?
    Да се спреш да говориш , когато цялата компания те слуша?
    Да се спреш да се караш,когато имаш железни аргументи?
    Това може да го направи само самоосъзнат човек.Или човек който може да се огледа за да види всички други пътища."
  • Благодаря Ригит!
  • Това вече е много истинско ! Браво!
  • Още първия ден в който се запознахме се скарахме. Той ми се разсърди, защото му казах, че ако е от моя град дори няма да говоря с него.
    А малко след това ми разказа толкова лична и потресаваща история, че ме разплака. Доверието между нас беше напълно естествено. Женската ми интуиция не можа да усети едно друго чувство което се прокрадваше
  • Толкова е вярно... Забива се право в корема ми... Някак си е мое...
Предложения
: ??:??