Произведението не е подходящо за лица под 18 години
Президентът Капутин беше бесен. Докладваха му, че Мокро го заплашвал с френски войски.
Наглият ингилиз Камерун пък насъскваше кукрите да атакуват с въздушни удари директно
Гремъл. Това вече минаваше всякакви граници. - Доведете ми незабавно Шойгун! - с рязък,
нетърпящ възражение глас изсъска Капутин на двамата свои довереници от ФСБ. Но не се наложи
да се стига дотам. Треперещ като лист, пред него изникна Шойгун. Явно и той имаше добри осведомители.
- Товарищ Капутин, скажите что надо делать? Гласът на Шойгун беше угоднически, нали си спасяваше кожата.
- А вы, Шойгун, разве не знали? Сколько раз я вам говорил. Немедленно вводите в состоянии повишенной бойной готовности тактическое ядерное оружие и все!
- Ну, товарищ Капутин, это чрезвичайно опасно. Можно привести к термоядерной войне - пробормотал Шойгун.
- Чужь, Шойгун, а ти иди на уй! Я готов на все, только ради добится перевеса в этой гонки. Кукры надо погиб. Все - без остаток. Это называется специалной военной операции. И главное - надо срочно арестовать Беленского. Место его в Белене - Болгарии. У меня там есть истинные друзя. Они мне помогут. Даже собачку дали мне в подарок.
- Значит договорились, товарищ Капутин. Завтра начнем развертание тактическое ядерное оружие на границе с Кукраине. А потом захватим Беленского и посадим его в Белене - forever! - сказал Шойгун и потихонко удалился.
© Младен Мисана Всички права запазени
В листовките пише, че воглаве с Шойгун и неговите зам.министри по отбраната успяват да натрупат в личните си сметки колосални валутни средства!Но президент Капутин веднага възстановява армейската дисциплина в Генералният щаб и конфискува недвижими имоти,пари и международните паспорти на личния състав в полза на Върховенството на закона.Естествено,наказва Шойгун със строго мъмрене и евентуално,че ще вземе мерки и през 2030 година да изпрати генералитета на първа линия на фронта!