2.11.2014 г., 17:46 ч.

Сърцето 

  Проза » Хумористична
866 0 3
2 мин за четене

СЪРЦЕТО

 

            Ако и да е ноември, пак след вечеря ми се излиза за по бира. Хладничко е, но за наливно бургашко никога не е хладно.

            Както съм се забързал зажаднял към капанчето и Райко-Кукурайко с кученце на каишка, щото без каишка има глоба:

- Задръж наборе, тъкмо ти ми трябваш – спира ме, а кюпека му се изправил, драска, ближе ме и иска да го гушкам.

            Аз, за гушкането си имам други предпочитания, но го вдигнах на ръце и го зачесах зад ухото, и му думам, на Райко де, щото неговите ушички са скрити между щръкнала четина и посивели къдрици, и не стават за чесане:

-          Казвай бързо, щот съм на зор!

-          Туй куче, не е мойто, а на... абе, нали знаиш, че мойта ме натири?

-          Ахъ – вкарах кратка реч аз.

-          Та, кучето е на новата ми. Ти нея, не я знаеш.

-          Ахъ - упорствам с формата на изказа си аз.

-          Читава си е жената, поне по-читава от бившата, даже кучето й е читаво: слуша, яде малко и само навън туй-онуй прави -  наглася се за изповед Кукурайко, а на мен ми е залепнало небцето, та само издумах едно:

-          Е, и?

-          Като се нанесе наскоро новата и взе да чисти, подрежда, пердета да закача, покривки да покрива - за чудо и приказ.

Тук завистта ми се пробуди и не се въздържах:

-          Аферим  и машаала, щото аз такова нещо ехе-е-е-е...  - и не продължих аз, а той:

-          Да, ама имаше на спалнята, подарък ми е от бившата, едно китайско сърце за Свети Валентин, червено такова, дето като го мачкаш и ти дума на чист български „обичам те, толкова много”.

-          Да бе, знам ги – включих се вече активно и аз – на мойта лани и подарих баш такова, същото.

-          Ами, на кучето за играчка го дава. Хапе го то, разнася го, на него за секс с кучките тренира и кой на гости ни дойде, му го предлага – заключи Райко и ма загледа като изплашено зайче.

Аз, не съм мекушав, за ербап човек минавам, ама само сварих да му пусна на земята кученцето и обърнах в обратна посока къде назе си, щото... - абе я си стойте дома и си пазете сърцата!

 

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Гот ми е, че си ухилена, Калли
  • Кахърлия е Дочка, милият, щото нали я знаеш тая: щом е повтория, хич не ми хвали я
  • Кво` толкова се е вкиснал лирическия. Кучето хапе само сърцето на бившата.Ами ако му дъвчеше обувките,препикаваше лаптопа и прочие как ли би се почувствал. Сърца много...
Предложения
: ??:??