29.08.2021 г., 15:55 ч.

 Таинътъ и всичките останали крайщъ 

  Проза » Разкази
369 0 6
Произведение от няколко части « към първа част
4 мин за четене

Мда, мой ред беше, запътих се към градината с пясъчника и ...

 

...тъкмо да седна до детето, насреща ми с широка усмивка се приближи един мой стар приятел – писател, редактор, продуцент в телевизията ... разпери ръце и се прегърнахме ...

 

      - Ах, стари мой приятелю , стана абсолютно перфектно чудесно , всичко по план .. Я да застанем тук за снимка ...

 

      Огледах се наоколо и се стреснах от изненада – осветители, кинооператори, цял снимачен екип ни беше заобиколил за да ни снима и приветства ... камък ми падна от сърцето, детето скокна като пружинка, размаха радостно с ръце и се лепна за приятеля ми.

 

      - Аййй , свърши ...!  Трудно беше от началото, ама ти казах, че за каквото и да е – ще го свърша – нареждаше детето и се катереше по него от щастие – Къде ми е Ферарито .. ?!!!! ... Май ми хареса и следващият път ще си пожелая нещо ужасно по голямо ! ... Фераритооооо ... и да е червено ... !

 

      Той се освободи елементарно лесно, като му показа лъскавата червена кола, паркирана на улицата. Лапето хукна натам без да се оглежда .. когато ме удари втори гръм – към нас приближаваше скандалната тройка – двамата мои доброволни наемателя и жената в отлично здраве ...

 

Боже мой, май само аз не бях в час ...

 

      - Извинявай приятелю, в момента продуцирам телевизионно реалити ... Трудно се съгласих на щуравата идея на моите редактори, но планът беше подготвен изключително перфектно, даже бяхме сигурни, че ще се включиш и ... че даже ще настаниш двамата при себе си ... и че ...

      Понечих да изразя възмущението си, но той продължи:

      - Стига стари приятелю, знаеш как се работи в този бизнес ... заповядай си чека ... с него можеш да си купиш още една къща ...

 

КРАЙ 2

 

      Мда, мой ред беше, запътих се към градината с пясъчника, приближих детето.

 

      Ужасен от вида му понечих да го хвана с ръка и да му кажа нещо успокоително и да изразя желанието си да помогна с каквото и да е ... и тогава жената, четяща книжката си, без да ме погледне каза:

 

Железопътна спирка, слизаме от влака. За да стигнем до изхода трябва да минем по широк метален надлез над линиите. Тълпата е огромна и ,тяло връз тяло, едвам се движим в определената посока. Озовавам се близо до перилата и .... едно момче се е вкопчило в перилата и ми е непонятно какво точно иска да прави – да лази по перилата нагоре или да слиза или просто е блокирал от ужас в тази тъпканица. Размахва неумело ръце, плете крака и всичкото това с налудничав поглед . 

 

      Ужасен от вида му понечих да го хвана с ръка и да му кажа нещо успокоително и да изразя желанието си да помогна с каквото и да е ... и тогава жената, чакаща търпеливо до него, без да ме погледне каза:

 

      - Не му обръщайте внимание , той много често си играе тази игра – наумил си е да става актьор

 

КРАЙ 3

 

Забележка

Само да вметна, че момчето от ж.п. гарата беше истинско, майка му – също, и въобще този край е най – истински, дори и да ви се струва невероятен

 

 

 

© Пламен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Путин има една фраза " Донбас не изпраща празна кола" , журналистите са се чудили какъв смисъл да ѝ предадат. А смисълът е " Донбас не говори глупости". Удоволствие е да си пораздвижа овцете в главата при теб! 🙂
  • Ахааа, мисля, че разбирам! 🤣 Фен съм ти, Пламене! 😍 Спортът за мозъка ми действа страхотно и се радвам, че пак пишеш по-честичко!
  • 😎 Зиги, буквалният превод е, че те не произвеждат чадърчета, смисловият превод е, че те не се занимават с глупости и всичко каквото направят е по правилата на изкуството
  • Мисля, че мозъчните ми гайки и дъсчици се заплетоха в пирончетата дето свободно си тракат из мозъчното ми вещество от тая крилата фраза 🤣🤣 кво да ти кажа, руснаците винаги са ме обърквали 🤣
  • Зиги, руснаците имат една крилата фраза - 'Фирма зонтиков не делает!' , която при мен се превежда като 'Фирмата не се занимава с дрънкалки'
  • Хахах третият край направо ме разби! Радваш ме, Пламенеее 😄
Предложения
: ??:??