18.07.2020 г., 19:33 ч.

 Тайната на имението-пролог и въведение 

  Проза » Повести и романи, Еротична
893 0 0
Произведение от няколко части
2 мин за четене

     Пролог: Когато се разхождаш из имението,те облива чувство на спокойствие. Там е тихо - чуват се само песните на птиците от близката гора. За тези,които живеят в него,обаче,спокойствие няма - нито ден,нито нощ. Те знаят тайната на имението.       

 

                                                                              Въведение:

        Някога, във Велика Англия, имало имение. То било голямо, обширно, с много стаи и бани. Било на два етажа, а до него имало близка гора.Историята на това имение е дълга, но потресаваща. Славеща се най-вече с тъмното си минало и загадъчните, неразкрити все още негови тайни, повечето от които, завършващи с трагичен кървав край. Накратко,разказва се как в него, преди много дълго време, някъде в средата на 18 век, живял великолепен, богат и изискан господин- мъж англичанин, около 30-годишен, но с ужасяващо и тъмно минало. Само тези, които живеели там при него, знаели всичките тайни на имението, включително и на неговия господар. Уви,при неочаквана бомбардировка по време на Втората Световна война, то бива разрушено. Години по-късно, племенник на някогашния собственик на вече разрушената сграда, решава да го възстанови, за съжаление, поемайки по тъмния път на вуйчо си. Сега,всеки който се разхожда из наново - построеното имение, го облива чувство на спокойствие. Разбира се, ако е гост или пък поканен. Но... За тези, които живеят в него, мир няма - нито ден, нито нощ. Всичко, обаче се променя, когато за пръв път в имението, от толкова много време, сигурно хилядолетие, стъпва нов човешки крак на прага на тази порта. Това е млада девойка, на около 20, с руса коса и руси, красиви букли, със сини ,,океански" очи, изправена стойка, малки червени устни и нежно лице. Името й е Алис. Тя е изпратена от майка си да работи в имението като прислужница на господаря срещу солидно заплащане. Когато разбира за потресаващите тайни на имението, за покъртителната му история и кървава слава, всичко се обръща с главата надолу. Настъпва голяма суматоха и се зараждат всякакви клюки и клевети, интриги и най-вече... убийства както в града, така и в къщата. Понякога има и забавни моменти, но те са рядкост. В същото време,настъпва огромно напрежение между нея и господарят й. Положението се затяга все повече и повече, температурата на неочакваното и непредвидимото бързо се покачва. Какво ще се случи? Дали младата девойка ще успее да помогне, или сама ще се вкара в проблеми? Дали трепета между нея и младия мъж ще намалее, или пък напротив? Дали всичко ще завърши с един труден, но щастлив край? Само историята може да каже!

» следваща част...

© Ралица Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??