27.09.2008 г., 15:29 ч.

Ти... 

  Проза » Други
1589 0 6
1 мин за четене

Лежиш гол и нежен, а очите ти блуждаят невиждащи в тъмното... Тялото ти потрепва в желание за близост, кожата ти сънува още ласката на нощта и мен в нея... Няма те, а си тук...

Завивката свенливо прикрива голотата на тялото ти, а сърцето не иска да се крие и цялото в сласт, протяга ръце към мен и усещам как горещите ти пръсти галят косите ми... Усещам дъха ти - искащ и молещ за миг нежност само за теб... Устните ти се разтварят в умилителна усмивка и невярващи на собствения си допир, шепнат думи, пълни с красота и мъжка самота... Сгушена в ръцете ти, забравям за света и студа в него - моят свят си ти... Виждам Слънцето в очите ти, дъжда... Птици са накацали по устните и пеят за любов и нищо не ми липсва...

Ти, мой бял гълъб в самотната стая...

Поглеждам лицето тъй близо до мен и чувствам как Пролетта разцъфва в душата ми... Галя те с поглед - така желан си ти... Невидим вятър преминава през мен и цветчета посипват мечтите ми, свързани с теб... Аромат на кайсия и манго се разнесе из спалнята на моите чувства, а аз простенах при допира на гръдта ти и мокротата на кожата искаща и пак, и пак... Допрях лице до рамото, покоряващо духа ми и изрекох думи, никога несънувани дори...

Ти - който покоряваш дните ми от години...

Ти - който ме караш да не спя...

Ти - който знаеш как и колко...

Тъгата превзела е ръцете ти и те безпомощно онемели, стоят в скута ми, жаден за теб... Говоря ти с длани... Търся допира на сърцето ти - мечта... 

Лежиш в легло от обич, което постлах със себе си за теб...

Ръцете ми са вплетени с твоите ръце, сега и нищо не е чуждо от душата ти за моята душа... 

 

 http://vbox7.com/play:613dba34

 

http://vbox7.com/play:435b9da1

© Л-Е Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??