11.08.2021 г., 10:41 ч.

В търсене на сянка 

  Проза » Хумористична
250 4 16
1 мин за четене

Не може човек да мрази САЩ. Не можеш да мразиш държава, издигнала педалското знаме пред посолствата си.

Може само да я съжаляваш…

хххх

Пенсионерите по акъл сме като пуберите – правим обратното на казаното. За да докажем, че още сме /при пуберите – вече/ мъже. Или мъжествени баби.

И в най-голямата жега – навън… По улиците… Бодро – като бременни хлебарки.

Повод винаги се намира – хлябът свършил, пуснали краставици, Мара ще ходи, аз защо не…

Тъкмо създаваме работа на спешните медици, докторите и, понякога, на завършващите цикъла…

хххх

Чук-чук-чук… Падна и това парче черупка. Пилето надзърна през отвора, подаде глава от яйцето и каза уверено:

-     Така! Сега внимавай, свят. Ще ти обясня как да живееш правилно…

хххх

Починала Лиляна Стефанова. Разбрах го от чужди информационни агенции. С известно закъснение се обадиха и някои наши. За други подобен човек – поетеса и публична личност, не съществува. Виж – за мутри, биячи, мошеници, проститутки, курви, пуйки, фитки, патки – цели страници, цели предавания, даже книги…

Знак за времето ни…

хххх

Продавачите по барачки, гаражи, молове са развълнувани – очакват нов кастинг за премиер…

хххх

Светът е оптимистичен. Животът е просто изживяване на днес и очакване на утре, с надеждата, че ще е по-хубаво от вчера… Но в  един момент утретата свършват…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Глътка отрезвяване, както е написала и Скити!
    Коментарите ме подсетиха за една изтъркана и ужасна фраза от хумористично предаване преди доста години: ” Да живеят всички БСП-та от всички земни кълбета.”😀
    Поздрав, Георги!😉
  • Благодаря, Елке, Краси, Роси, Младене!
    Младене, виждаш само БСП. И пропускаш истинските наследници на БКП в ГЕРБ.
    Между другото, Нинова е ваш човек - примерен седесар.
  • даммм
  • От толкова оптимизъм все да чакаме по-хубавото утре, забравяме да живеем в днешното.
  • "Не може човек да мрази САЩ. Не можеш да мразиш държава, издигнала педалското знаме пред посолствата си."

    Този цитат от творбата ти се нуждае от пояснение, Георги. Ще се опитам да го дам.

    Не може да бъде мразена държава, която е толкова голяма и стои твърдо зад собствения ти малък президент, отреждайки му важна роля в светлото американо-българско бъдеще и дала му на собствена територия основните козове за политическа кариера. Президент - страстен Натовец, какъвто беше и Георги Първанов. Държава, в която изучиха децата си всички комунистически вождове - бивши и настоящи. БСП е гарант за американската ориентация на България, както и за твърдите ни ангажименти към НАТО. Да живее българо-американската дружба! Тя е като слънцето и въздуха за всеки българин, а българската социалистическа партия - най-демократичната партия в света! Viva!!!
  • Точно в целта!
  • Благодаря, Скитнице, Надя, Зигфрид, Младене!
  • Горчи и трябва да горчи, ама „мутри, биячи, мошеници, проститутки, курви, пуйки, фитки, патки“ и подобни не четат...
  • !!!
  • При теб, сякаш получавам глътка отрезвяване!
  • Благодаря, Таня!
  • Знаци на нашето време!
    Сянката сме си я намерили от 30 години, време май да видим и слънцето.
    Много ми хареса написаното, Генек.
  • Благодаря, ДПП, Деа, Петре!
  • Е, няма да се оправим,.. само продавачките на дневен ред,.. ами бакшиша, ами фризИорки, маникУристки,. къде оставяш, а те знаят всичко,.. е, няма да се оправим
  • Това с пиленцето най ми хареса🤣🤣🤣 Сетих се как дъщеря ми, когато беше на 14 години ми обясняваше, че нищо не знам и нищо не разбирам 🤣
  • Ми те, продавачките, от толкова чакане са забравили да заявят повече утре-та.
    Ама съм чувала, че ги има много онлайн...
Предложения
: ??:??