27.11.2021 г., 14:36 ч.

Важно е 

  Проза
295 1 3
1 мин за четене

 

    Всеки да си гледа своите малки проблеми и да се старае да си ги решава. Но през това време да се грижи най-много за духовното си спасение. Това ще има смисъл за вечността на душата му.

    Как да стане това ли? Като спазва Божите изисквания за взаимоотношения, на първо място с Бога и след това с близките си, с хората, с които Бог благоволява да го срещне през земния му живот, т.е. да се стараем да живеем като истински християни.

    Когато се възмущаваме от недъзите на социализма, ето, той бе сменен от друг строй.

Е, и всичко ли е о̛ кей ?  Оказва се, че сега има други проблеми и то не малко и не за пренебрегване.

    Така, че каквото е писано да се случи, ще се случи. И като не можем да предотвратим глобалните световни проблеми, поне да се опитваме да контролираме своите.

     Важно е!

© Anastasia Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Най кратката конституция :" Не прави това , което не искаш на теб да ти направя!" е в основата всички нравоучения, религии и учения познати и непознати ! Вселената си следва своя вечен път.....
  • Владимир, няма да коментирам творбата,... ти даваш отговор на това,... повечето хора мразят социализма без да го познават,... може би защото сега това е модерно...
  • Хм. Да, това е важно. Вечността на душата... е в една целувка. Или ругатня. Нищо повече. Социализмът няма нищо общо - повечето хора го мразят без да го познават, както обичат да мразят тези, които не ги обичат или не ги харесват. Социализмът победи и в САЩ, и в Англия, и във Франция.В Нидерландия, Дания и Норвегия живеят в комунизъм. Във Финландия - почти. А Ницше казва, че човек може да промени съдбата си. Като контролира своя характер. Дълбока тема. Поздравления за написаното!
Предложения
: ??:??