10.05.2018 г., 8:05 ч.

Времена 

  Проза » Хумористична
496 1 6
1 мин за четене

Какво време настана само – пазарно. Та се налага в речника след думи като любов, патриотизъм, хуманизъм, морал да се пише в скоби “остаряло, архаично”.

Една любов само остана  - към парите. Имаш ли пари – всичко можеш си купи. Лекарите дори ще намерят всяка нужна им болест срещу парите ти. И в отделна стая ще те настанят, и главният лекар санитарка ще стане дори…

Макар че не е много безопасно с тия пари. Налага се притежателят им дори в тоалетната предварително бодигард да праща, а самата чиния с решетка е преградил.

Затова пък парите стават все по-необходими. Жените срещу определена сума могат да си позволят всеки месец фасадата да сменят. И да ядат каквото искат – нали има с какво да платят източването на излишните мазнини. Една позната така се подмлади. Тук кожата опънали, там поотпуснали, другаде кръцнали. Дори за чантичка й остана.

С пари се и преяжда, и отслабва. За което си има специални заведения. Плащаш 100 евро на ден и срещу тях не ти дават нищо за ядене. Пък и сам не щеш да ядеш – що пари си дал, няма да отидат на вятъра, я.

И в музикалния бизнес все повече парата въздейства. Та дори задачи съставя. Ето – една чалгаджийка имала две ябълки, сетне две дини. Колко е струвала агрономията? Или – в една певица вложили 2 милиона, в друга 5 милиона. Какво по-добре може да прави втората, ако двете пеят еднакво фалшиво?

Да, парите стават все по-важни. И родният лев укрепва. Има признаци за това – чиновниците вече вземат рушвети и в левове. Малка, но победа на родното…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

genekinfoblog.wordpress.com

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя, Меги, Лиа, Ида, Стойчо!
    Не мога да пиша смешно - все излиза някак си горчиво и тъжно...
    Но пак опитвам...
  • Ирония. Сарказъм. Горчи.
  • Уж е весело,но повече от тъжно е.Тази преситеност да се гордеем с нещо,което други не могат да си позволят преминава границите на нормалното.
    Поздравления за написаното от теб,Георги!
  • Така, така! Пак духовит от сутринта си Георги! Благодаря!
  • Да, има хумор, от който ти се плаче...
  • Не ми смешно, хич даже. Жалко, че ако не бяха финикййците, някой друг щеше да ги въведе. Парите,де.
Предложения
: ??:??