29.08.2010 г., 15:45 ч.

За морето, което ме направи по-истинска 

  Проза
910 0 4
1 мин за четене

Истини, покрити от песъчинки, остават там. Но не биват забравени.

Мечти от сусамени пилешки хапки остават в чинийката, но никой никога няма да ги отмие.

Метеоритен дъжд над морето се оглежда в очите  и сбъдва желания.

Масло за почерняване изтрива грозната белота от кожата ни и оставя след себе си загар от огнени чувства.

Куфари, пълни със суета, покриват голотата... Забравени в онази малка морска стая, пълна със страст от среднощни вълнения.

Бързо горящи фасове запълват терасата, а гледката към безкрая покрива дима им. И всичко това е за миг.

Разходки из непознатото, видения за спасителен фар. Нощни къпания в ледени води, с надеждата студът да рестартира съзнанието ти. Влажен въздух носи изоставени думи, а те се връщат и се забиват право в сърцето.

Душите се превръщат в птици. И остават там завинаги.

А на плажа съществуваха двама, които заедно си обещаха да стигнат до вечността. И всичко друго нямаше значение.

Чайките носеха послание на блян за свобода. И избавянето от тайни, раздиращи съвестта.

А само луната знаеше дали всичко това ще е завинаги...

Затова те избраха да оставят следа от нея върху себе си.

И да вярват още по-силно в това, което си обещаха под чадър от страх.

След всички истини, които си споделиха, въпреки болката. За историите, които разказваха за изневери и лъжи.

И за всичко това, което преживяха заедно, там, близо до морския бриз.

Оставиха себе си върху вълните. И позволиха единствено течението да е това, което може да командва съдбите им.

© Вики Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??