28.04.2015 г., 21:49 ч.

​За принцовете и особено за принцесите 

  Проза » Разкази
920 1 8
1 мин за четене

За принцовете и особено за принцесите

 

Посвещава се на русото ангелче от магазина!

 

 Опашка на касата. Изнервящо, но нормално! Анемично пристъпвам, гушкайки обичливо бутилката.
 - Здлавей! - поглеждам надолу. "Здлавей" ме държи за ръкава. "Здлавей" е руса, симпатична, с плитчици и розови ластичета... и е на около пет годинки.
 - Здрасти - казвам ù...
 Оглежда ме критично. От детския поглед няма къде да се скриеш, братко!
 - Това какво е? - пита ме, сочейки бутилката.
 - Уиски...
 - Ама ти пиеш ли?
 Хванат на тясно, изръмжавам нещо като "да".
 - Защо? - любимият ми въпрос...
 - Помага понякога. - казвам.
 - Много ли?
 - Много пия, малко помага - проклех се в секундата, в която го казах.
 - Имаш ли си плинцеса? - започвам ле-е-ко да изпадам в паника.
 - Не...
 - Мама пък си има, аз съм нейната плинцеса хи-хи... - майка ù зад количката смутено се усмихва. Видимо не е сигурна. Намигам ù - държа нещата под контрол. "Здлавей" продължава да ме обработва като професионален боксьор.
 - А кола имаш ли?
 - Имам - изстрелвам, изпълнен с гордост.
 - Ако си плодадеш колата и си купиш кон, може да станеш плинц и да си намелиш плинцеса.
 Нокдаун!
 Майката най-после плаща и си прибира зверчето. На излизане "Здлавей" се обръща, махва ми, отвръщам. Поглеждам я в очите, няма лъжа, нито ирония...
 - Имате ли Билла карта?
 - Нямам - но имам кола и къде да го търся сега тоя кон...

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотен разказ!
    Адмирации!
  • Неподправената детска логика понякога шамаросва, защото в нея няма "ами", "ако", "защото", ако я следва лирическият може би ще намери и коня.
    Много си талантлив, Филип!
  • Много зареждащо! Няма оттърване, продавай колата и търси кон...Благодаря за усмивките!
  • Нямаше как да не се засмея! Толкова добре си описал цялата ситуация, а и малката принцеса просто обра точките! Финала ти също е уникален!
    Поздрави!!!
  • Голяяяяяяма усмивка от мен! Не, не една цели И благодаря, че ги предизвика!
  • Многоооооого усмихващо
  • Аа, страхотно! Ухилих се до уши!
  • Накефи ме!
Предложения
: ??:??