May 2, 2009, 11:15 AM

Ах, мъгла! 

  Essays » Personal
1578 0 13
2 мин reading

Ах, мъгла! 

 

Мъглата? Какво плахо има в нея? За автомобилите е ад, за самолетите също. Изобщо за целия човешки транспорт мъглата е лошо стечение на атмосферната ситуация!!!

Но ако сте решили да стоите на едно място (Стига толкова лутане!), мъглата е прекрасен сценичен реквизит, в който можете да се представяте за такива каквито винаги сте искали да бъдете -  нали в живота всички сме артисти! Дали наистина всички? На някои хора - ето например на мен ми е доста трудно да бъда артистка, свикнала съм да съм директна, откровена, непостоянна, дори понякога лоша и коварна, когато става въпрос да търся своята правда! Но мъглата - мисля си - е винаги полезна - потапям - се в облака (нали мъглата е облак) и  силно се надявам той да ме издигне над проблемите ми в друго измерение, в друг свят, та макар и понякога измислен.

Често пъти ли пътувате в нереалното? Аз често! Не страдайте от прекалени амбиции, защото те често пъти не оставят следи в мъглата. Не се разкривайте напълно, а бъдете винаги деликатно загадъчни -  обгърнати в лека, бяла, сладка, сметанова мъгличка - поръсена със заинтригуващи разноцветни захарни пръчици.

Тайнствеността е винаги добро оръжие - никога няма да омръзнете, на тези около вас, на приятели и на врагове, на безразличните или на вечно недоволните дори - на тях също ще направите впечатление, защото (ще ги объркате, горките) тогава няма да има от какво да са недоволни!

Нито един човек, вярвайте ми,  няма да посмее да се потопи напълно и изцяло в мъглата (това ще бъде само ваше предимство, тъй като Вие я познавате в дълбочина).  Затова на него  ще му е трудно да предсказва и предугажда развитието на бъдещето, в което главен герой сте Вие. Ще мисли, ще пърха, ще тича, ще лети, но няма да открие истинската Ви същност! С това винаги ще го изненадвате.

Бъдете сладки, горчиви, недокоснати (в душата), недоизпити (до дъно), недохаресани (напълно), недоразкрити (във всички посоки).

Нека изненадата да бъде винаги Вашето предимство. Защото тя е нещото, което никога не може да бъде изпреварено - така Вие винаги ще държите първото място!

 

            Да ви опаковам ли няколко килограма първокачествена мъгла?

 

            Обадете ми се (знаете къде) - за експресна поръчка!

© Десислава Вълова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мъдро и оргинално!!!
    Харесва ми стилът ти!!!
    Поздравления!!!
  • Поздрави за идеята и доброто изпълнение. Бих си поръчала няколко килограма загадъчна мъгливост, но сега ми е повече необходима светлина - силна и възраждащо прозрачна. Поздрави!
  • Мъглата в душата, която човек не може да разсее, за да върви към себе си, е най-страшна! Поздрав!
  • Ще си поръчам на мига!
  • А, виждаш ли , че те чакат в поезията ! На мен пък този текст ми харесва! Поздрави , оценката е 6, то по-голяма няма!
  • Харесах! Поздрави!
  • Играй себе си и никой няма да разбере, че не играеш!
    "... В един грозен и злочест свят и най-богатия човек неможе да си купи друго освен грозота и злочестина..." Б. Шоу
  • ... че не...
  • Интересно! Играй себе си и никой няма да разбере, че играеш! Придържам се към мнението!
  • Добре звучи... но не бих се разделила и миг с оная моя същност... тръпчивата... Бъди себе си и никой няма да узнае, че не играеш роля... Изненадваща - усмихнат безмъгловен поздрав
  • Благодаря за удоволствието да прочета и възможността да осъзная!

    Поисках те. Почувствах те. Откъснах те.
    От споделеното. От прекатуреното си предчувствие.
    Познах се в тъмната и светлата страна.
    Но толкова! Сега... те пуснах. Да донапишеш
    изживяните слова. Да изживееш писано от други.
    Да дишаш в слънце и мъгла, защото съдено ни е
    небе от думи да ни буди...
  • капчице...!
    добре си пишеше поезия, душко....!
    върни се....
    чакам те...!

    ...............

  • Благодаря на lubara! Идеята е негова!
Random works
: ??:??