Dec 9, 2009, 3:58 PM

Бъдещето 

  Essays » Others
2189 1 2
1 мин reading

На прага на живота си всеки се пита какъв ще бъде след десет, двадесет или повече години. Всеки тайно се надява, че ще успее да постигне целите си, че ще е доволен от живота си, че ще е щастлив. Но всъщност понякога ние сме ужасени от това бъдеще. Ужасени сме от това, че то може да не протече по плана ни (както става почти винаги). Хората правят планове за бъдещето си, но много малко от тях стават истина. И тогава хората скърбят, скърбят, сякаш са изгубили нещо, което им принадлежи. Те не просто губят мечтите си, те губят целия си живот в опит да изпълнят плана си. Дори понякога, в опит да избягаме от бъдещето, ние забравяме, че съществуваме сега, точно в този момент. Забравяме да живеем. Това е едно от проклятието на човечеството - забравяме да ценим това, което имаме, докато търсим нещото, от което не се нуждаем наистина. Понякога хората харесват идеята да бъдат нещо, защото звучи добре или изглежда бляскаво и достойно, но всъщност не го искат. Има и един тип хора, които просто не могат да задоволят с малко. Колкото повече получават, толкова повече искат, а така човек никога не е щастлив, защото никога не е доволен.

© Ааа All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Наистина човек трябва да е по-скромен що се отнася до материалните притежания и по-претенциозен по отношение на духовните.
  • Всяко прасе може да бъде доволно от помията, която получава за храна. Прасетата живеят изцяло в настоящето и сигурно са щастливи... до Коледа.

    "Всяка система която загуби бъдещето си, губи и своето настояще."
Random works
: ??:??