Oct 12, 2007, 10:30 AM

Дилема (Многолема) 

  Essays
1411 0 4
1 мин reading
 

Дилема (Многолема)

 "Да бъдеш или да не бъдеш?"... Едва ли Хамлет е първият, който си е задавал този въпрос. "Дали е по-достойно..." ама какво всъщност е достойнството? Какво е чест? Ами истина? Хората гледат на едно и също по различен начин, всеки има своята истина... Какво е лъжата? Всеки претендира да е честен, но има ли човек, който никога за нищо не е лъгал? Съмнявам се... Независимо от подбудите, лъжата си е лъжа...
    Любов... Любов... Хммм: ЛЮБОВ!!! Всеки я разбира по своему и все пак... кое е по-добре: да обичаш или да бъдеш обичан? По-сигурно е да обичаш, но пък прекрасно е когато е взаимно! А щастието? Можеш ли да си щастлив, ако с това причиняваш някому страдание? А трябва ли да жертваш щастието на хора, които обичаш, само защото някой страда от последствията на поведението си??? И още: какво е по-добре - да изживееш изпепеляваща любов, която неминуемо ще ти донесе страдание, или, да за да избегнеш опарването, да не позволиш на чувствата да те потопят във вихъра на страстта?
    Понякога животът изглежда толкова сложен и заплетен, че се чудиш как успяват хората да се промъкват през лабиринта му. (Това обикновено, когато си нещастен). А когато си щастлив, всичко, дори и най-заплетените неща, изглеждат толкова прости и логични!!!
    Извод?: Мийте си зъбите преди лягане...
   И все пак важното е човек да не спира да се надява, да вярва, че животът има смисъл, да търси щастието си: то може малко да е задрямало, но ще се събуди!!!

© Нелла Хаджимажорева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??