Apr 8, 2006, 10:07 AM

Един мъж и една жена 

  Essays
1717 0 3
1 мин reading

 

 

     Отношенията между един мъж и една жена са като книга, която двамата са започнали да пишат и четат заедно, спрели са до някоя от страниците или са решили да стигнат до нейния край. Това е книгата на техните спомени, която всеки препрочита на своето последно легло. 
     Когато пожелаят, те винаги могат отново да я прочетат изцяло или да разгърнат само техните любими места. 
Ако, обаче, мъжът започне да се хвали с постигнатото, каквото и да е то, той превръща жената в “прочетен вестник”, а тази вещ всекиму е излишна. Затова истинските мъже винаги предпочитат дискретността и уважението към онази, която ги е дарила поне с един миг на щастие. 

     От своя страна само истинските жени могат да оценят това поведение, докато останалите се прехласват от самохвалците.

© Вили Тодоров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Не може наново да се започне! Книгата е започната вече! Може би единият може да се опита да я запали, но пламъкът от нея ще изгори и него... А тя ще остане, защото се намира и у другия...
  • "Когато пожелаят, те винаги могат отново да я прочетат изцяло или да разгърнат само техните любими места."
    Или може би да започнат да пишат книгата наново... заедно... Единият ще съчинява, другият - ще допълва. А когато техните отношения са в хармония, тогава единият ще започва изречението, другият - ще го завършва...
    Или пък в музиката... Заедно да композират музикална пиеса, но... без заключителен акорд...
  • Благодаря! Вярвам в това!
Random works
: ??:??