Apr 28, 2019, 9:56 AM

Сивотата 

  Essays » Personal
1800 9 11
1 мин reading

 

 

- А вие знаете ли разликата между това да обичаш и бъдеш обичан? Най-вероятно не, защото сте прекалено малки и нищо не разбирате!

- Защо слагате всички под общ знаменател, госпожо?

- Така е справедливо!

- Но вие бъркате справедливостта с толерантност, а нима тя е по-важна от артистичността? Защото любовта е артистичност, а аз съм творец. Ако аз съм онази точка цветност и за мен би било обидно да ме причислявате към останалата боя сивост, ако тази цветна точка извира от непоколебима енергия и разруха. Толкова малка, а готова да унищожи цял свят и да създаде нови точки, цветни като нея, точки готови да творят и живеят. Толкова много шансове и цветност, а никой не ги забелязва, сякаш еднаквостта избожда очите Ви и не забелязвате същината, цветното и различно. Нали всички искаме това, защо сме толкова слепи тогава? Или ви е страх да бъдете такива, цветни? Нима ще позволя да ме поставяте под общ знаменател, та аз съм бомба, която ще гръмне всеки момент, жалко е, бомбите са черни и все пак са различни от сивото!

 

*Звънецът би, учителката стоя шокирано от дръзкия ми отговор, замисли се и излезе от стаята. Секунди след това, класът ми започна да пляска. Сякаш сивотата този път беше по-ярка и някак различна!

© Merten29 All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Многоцветие мира в нас самих. Очень хорошо!
  • Поздравления! Имаш талант! Продължавай да пишеш!
  • Интересно. Да видим какво ще стане по-нататък. 🌈
  • "Всяко нещо е цвят. Всяко чувство е цвят. Тишината е бяла".
    Алесандро д’Авения
  • Мен ме изгониха от часовете по литература, защото защитих Ирина от "Тютюн", класа ръкопляска, а другарката ме помоли да не и провалям часовете. Писа ми 6, не ходих на матура...
    Когато рецитирах Лудият на Шандьор на някакво ТНТМ искаха да ме изключват, че залата се побърка от смеха на ЛУДИЯТ, не от произведението и думите... - трябваше да занеса произведението на учителският съвет, не знам кой се е застъпил... Вече не бях комсомолски секретар.
  • Благодаря Ви!
  • Дръзките водят към победа!
    И любовта е техен победен меч!
  • Добре дошла,Марти! Добро начало!
  • Сладур! И толерантност от компромис!
    "жената погрознява, когато я обичат и се разхубавява, когато обича!" - обичай и бъди щастлива!
  • Аплодисменти!
  • Поздрави, цветна точице! Все от сърцето извира тази любов...
Random works
: ??:??