Sep 27, 2008, 10:29 AM

За онези... 

  Essays » Personal
1289 0 5
Излизам след поредното разочарование, поглеждам хората около мен, ала очите ми избягват техните. Тихо се разминаваме, като стъпки в локва (сякаш никога не са минавали), свеждаме поглед и всичко свършва. Усетих неконтролируем страх от това да ги погледна (и сякаш виновно отбягвах всички).
... Мина време; един каза, че ме обича, а аз го признах на друг; бях сама - обградена от всички, никоя - с милиард лица, вглъбена - открита пред другите, единак - в глутница, бях себе си... но не съвсем.
... Излязох отново. Валеше силно, но аз не усещах дъжда, само вятъра...
Човешка сянка мина "през" мен на пешеходната, после още една... но този път вдигнах глава, поглед учуден, пълен с укор, смут и безпокойство отвърна на моя. Но този път очите ме послушаха, вятърът ме блъскаше (принудително...), дъждът се сипеше, но аз не склоних... Нямах вече какво да крия, нямах грижа - изяждаща ме отвътре, имах вече сърце и чувства... А оная примитивна "сива" сянка отмина като буря в тропиците, като вълна разбила се в скалата...
.................................................................................................................................................
Пиян шофьор взе поредната си жертва...

© Тедитууу All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • и аз не го разбирам от първия път, но това не значи, че е лошо, напротив
  • мерси
  • Днес го прочетох отново и мисля, че разбрах за какво става дума. Моят приятелски съвет е след последното многоточие да сложиш няколко ентъра, за да се отдели последното ти изречение от рекламата долу в ляво. Предишния път това за пияния шофьор ми е убягнало, защото ми се е сляло с рекламата.
    И друго!...
    След ИЗЛЯЗОХ ОТНОВО... Този абзац го насечи на малко повече изречения. Да стане малко по-артистично. Мисля, че так внушението ще се усили.
    Така си мисля...
    Успех по-нататъка!
  • мерси за коментара,но мненията ни се разминават..
    може би другите не ме разбират,но явно го и чета по друг начин и за това изглежда "безтегловно"
  • Няма плът... Нещо си нахвърлила. Нещо си скицирала. Но няма материя. Да направиш някаква кратка форма се изисква ОГРОМНА доза съвършенство. Но личи си, че имаш наблюдателност. Много ми хареса това за стъпките в локвата, но скобките не са в твоя полза. Намери друг начин да покажеш това, което си забелязала...
Random works
: ??:??