Oct 24, 2021, 5:08 PM  

25:63 

  Prose
399 3 2
1 мин reading

                            Плагиатствам 😊

 

25:63 часът. Спокойна вечер. Говоря си по телефона с чаша уиски в ръка. Не мисля за нищо. Щастлив съм. 

Всъщност, този GSM не съм го зареждал от месеци, но е хубаво да си говориш с някой. Особено, когато не става дума за утре.

Утре е нещото, което ме кара да мисля, а мисленето руши щастието. Прави го да изглежда глупаво.

Колко е хубаво да чуваш смеха на другия. Значи и той е щастлив.

Иска ми се да му попея и започвам:

" А нам  всё равно.

А нам всё равно.

Мы от вами не боимся..."

Весело ми е!

Леле... -1:72. Кога мина това време. Не обичам отрицателните часове, но тогава всички спящи, спят.

Време е да кажа "Лека нощ"

- Лека нощ, Приятелю!

Знам, че и той е от тия, които като спят виждат.

Сега започват моите разходки със Совата. И двамата обичаме нощта. Ноо..."Совите не са това, което са"

Понякога прелита над главата ми и изпищява.

Май трябва да се пазя от нещо в тъмното, но аз не виждам и продължавам щастливата си разходка.

Най-обичам, когато кацне на рамото ми. Взирам се в големите и зеници и съм спокоен, че тя е с мен.

 

Вече е утро. Странна дума, сякаш означава утре, но всъщност е днес.

6:20 е. Спящите се събуждат, но си остават незрящи.

Защо ли се будят?

Да, новият ден. Щастлив ден, до следващия сън.

Време е да се прибирам, да пия чаша кафе и да си лягам.

Ето, Совичката вече спи.

Леки сънища, Зрящи!

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • М да много е приятно да говоря със себе си... Накара ме в Ямайка! Да те почерпя може ли? Де се криеш?
  • Пепи, няма да ставам шведска манекенка. Сега съм 72, като сваля 5,5 ша стана 66,5, ами то си е за мъжки манекен жива трагедия
    Петре, не уточних датата и месеца в разказа. 33 янукември.
Random works
: ??:??