Трябваше ми юридически човек. Потърсих. Край голямата сграда на съда са леговищата на юристите.
Оскубана перушина пред пещерите на нотариусите, купища кокали пред адвокатските, мърдащи още мръвки пред прокурорските…
И чакащи мазохисти-самоубийци, избиращи си съдбата като мен…
хххх
Писна ми от въпиющата неграмотност на политикани и джурналя. Особено ме дразни налагането на грубата, неестествена, откровена нелепица „експертиза“. „Бай Аврам имал експертиза“ – демек, разбирал от нещо си.
А имаме – чуждица, но наша – такава точна дума като КОМПЕТЕНТНОСТ.
Обаче – няма компетентни хора в политиката и медиите. Имат експертиза за чужди езици, липсва им компетентност в употребата на уж родния…
хххх
Вече имам познати, на които зная как изглеждат само очите и челото…
хххх
Прибират се в къщата си мъж и жена. Гледат – на улицата струпани хора, полиция, пожарна, „Бърза помощ“…
Жената реагира:
- Да знаеш, че ти си виновен!
хххх
Срещам бивша ученичка. Сега била в шумен университет /не му казвам названието, защото съм дискретен/.
А Мерве ми казва разочарована:
- Господине, тия са много зле. Представяте ли си – аз съм най-умната…
хххх
Обажда ми се познат полицай. Подмятам му, че е странно в неделя сутрин да е на работа.
Той:
-- Престъпността не спи. Трябва да сме винаги на линия…
Питам:
- Кои вие?
хххх
Петров и Баширов отровили Скрипали и пътем взривили складове в Чехия. При това – на два пъти, през месец, ги гърмяли…
Но нали си падам по теорията на конспирацията и криминалетата…
Та веднага се замислям: бе, кой запали Нотр Дам, вдигна бунтове в Барселона, сблъска два влака в Белгия, пусна в китайска кухня прилеп, поведе недоволните към Капитолия, изплиска цунами върху Нова Зеландия… И така нататък, и така нататък…
Все тия двамата, май…
Дали имат пръст в изборите у нас и изчезването на милиарди от бюджета?
хххх
Заглавие: „Путин повлиял за провала на футболната Суперлига“…
Какво да чета – то отпреди това си беше ясно. Сигурно пак Петров и Баширов са действали…
Интересен седмичен коментар и след него - трети поред, коментар отпреди повече от 12 години, ярко актуален днес - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски All rights reserved.