Sep 28, 2020, 12:07 AM  

Думи зад оградата 

  Prose » Others
376 4 3
2 мин reading

           ДУМИ ЗАД ОГРАДАТА

 

           Книгага Думи зад оградатана Дочка Василева (Довереница)  се състои от разкази написани по действителни случаи и лично изживени, а когато нещо е изживяно, то те кара да преосмислиш самия ти някои неща. Нейното умение  да подготви и предаде чрез тях онова, което ще се случи, завладява читателите. Дочка Василева (Довереница) е с голяма наблюдателност, отлично познаваща ситуациите в живота. Има оригинални хрумвания, които сполучливо реализира. Пише за неща, за които си струва да се пише, прави съпоставка на едно време с друго. И не само сравнява епохите, но и върви по съвременните наши преживявания и по преживяванията на предците ни. Вниква дълбоко в традициите и българските обичаи. Преплита интересни преживявания и предания, които се приемат от читателя със сърцето, с душата, и това ги прави интригуващи.  Не подминава и нравствените някога ценности, които в наши дни са истински дефицит.

        Започва разказите си отдалече. Съпоставя и сравнява, непринудено преминава от един герой към друг, като от автентичните разговори на действащите лица се запознаваме с техния характер. Перото ù е леко, ефирно, непринудено, закачливо и весело.

      В разказите на Дочка Василева (Довереница) освен сравненията преобладават и красивите метафори, мъдростта и човешката доброта. В тях авторката не просто е вложила душата си, тя им е дала душа!

© Латинка-Златна All rights reserved.

Author has locked rating.
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??