Jun 24, 2017, 5:31 PM

Една 

  Prose
806 3 5

Разказвал ли съм ти за нея? Изгледаше толкова студена и прагматична, но вгледаше ли се в очите ѝ, той откриваше нови вселени.Невидими за околните. Никой не я познаваше така както той, не допускаше друг толкова близо до болките и страховете си, до надеждите и мечтите, до най-съкровените си и дълбоки тайни. 

- Късметлия, да бъде допуснат от жена така.

Дали беше късметлия или голям нещастник, сам може да ти каже. Но, синко, за нея беше единствения и цял живот друг и не допусна. За добро или лошо...  друг нямаше в сърцето на тази жена, остана му вярна.За първи път беше вярна както в мислите, така и в делата си!    

© А. А All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви, zeratal87!
  • Изключително е това което си написала. Браво
  • Taka e. всеки мъж иска да е единствен в сърцето и мислите на любимата жена и не се замисля, дали е за добро, или за зло. Малко мъже могат да издържат такъв товар!
  • Знам че има такива жени!Те са смесена порода между гълъбица и орлица! Има и такива мъже.Мъже останали с една любов;и когато при стечение на обстоятелствата я загубят: тъгуват до смърт.
  • А допуснатия в такива случаи има най-голямото богатство - душата й!
Random works
: ??:??