Хиляди въздишки
В безкрая на тъмата, в светлина на звезда - малка синя планета бясно прелита с много въздишки нататък...
И многото слети тела в неудържимо любовно влечение. Хиляди въздишки - екстаз.
Голите страстни тела. Мъже, целуващи голата женска гръд, допира на ръцете. Възбудени, страстни проникват. С устрем неразумен се сливат голота и нагон, в мига на забрава, на природно зачатие. Нежният допир на мигновено разголена плът, дълго таяла извечен стремеж.
Голи тела с копнеж затаили дълго очакване. Допир, малко съприкосновение и миг на екстаз. Бавно, с въздишка, отдръпване.
Дрехи се свличат и плътно прилепват бедрата, ръцете търсят другото тяло, в забрава галят, притеглят. Устни се сливат, докосват, овлажняват нежните гънки, търсят задъхани чуждата струна, търсят задъхани другия трепет и безумен копнеж.
Първичен стремеж и мислено разумно, дирене с въздишка и ново проникване...
В забрава докосваш корема, бедрата, гърдите, нежно проронени думи и пак отново търсиш допир в нова игра.
Безкраят на тела, голота, много привличане, хиляди отдадени на първата стихия - търсят своя миг.
В топлите вълни и гаснещата вечер, сред леда и дъжда в тревите и житата - в дневния светлик и падащата вечер, в дългата тръпнеща нощ.
Навсякъде увиснали за миг в бездна над безкрая - вечната игра на голи тела.
Другият мирис, допир на устни, търсещият език, допирът безспир на ръцете, косите, галещи рамене, тръпнеща гръд...
Влажният досег, опиващият вкус на любовния изблик.
Той търси - устните дразнят набъбналата плът, бавно прониква, пие капките влага и обладава буйния изблик на нейното отдаване...
Тя търси, устните опитват да изтръгнат трепет от стегнатото тяло, в гънките на корема, по гладкия гръб, тихо стенание и необуздано желание...
Телата в миг на безумно желание се сливат, нагаждат и в дълго и буйно потръпване обхващат малкия миг на отдаване. Забързани движения, все по-диво отдаване, забрава, сливане... Някъде увиснали за миг:
Той влиза диво, прониква, заграбва...
Тя го прихваща, притиска...
Голите тела в любовен екстаз... Застиват за миг над обхвата в безкрая да запазят още веднъж дивия тласък на отминаващото чудо.
Тогава угасва денят, светва нощта и пак се сливат голите тела. Безкрайно проникване и отдаване; ласки и допир; целувки и нежно прошепнати думи.
След мига на забрава, когато затвориш очи и последните диви тласъци затихват в топъл обхват; отшуми последния трепет, преди да отлетиш в съня...
... в безкрайната шир се сливат и тръпнат тела... Първи допир, последен екстаз, голият допир; нежно отпускане; бавно отдаване; движение бурно и бавно докосване - хиляди въздишки в голите обятия на малката синя планета...
И когато в предсънния унес започнеш флирта с безкрая и проникнеш в голата плът - тръпнещ в дивия екстаз на хилядите... Когато даряваш и гордо покоряваш жизнената стихия...
Тогава в любовно сношение, през разстояния, през пясък и води в невероятно проникване обладаеш всемира...
... обхванал голия свят на малката синя планета - отлиташ в безкрайните сенки на междузвездния прах...
© Валери Качов All rights reserved.