Dec 31, 2011, 12:19 PM

Истината 

  Prose » Others
937 0 1
1 мин reading

Всъщност, въобще не съм сигурна, че пиша на правилното място, в правилния сайт, но понеже от всички български сайтове, които съм разглеждала досега, този тук ми се струва достатъчно сериозен за нещата, които иначе ми е трудно да споделям, реших да се пробвам и аз, с риск администраторите да ме изхвърлят директно от сайта, или пък редакторите въобще да не публикуват това... Риск, който обаче си струва да приема, поради причината, че АКО пък случайно одобрят това и го публикуват, най-после ще съм открила сродни души, с които мога да споделям всичко, без да се притеснявам, че ще ме вземат за някоя смахната шизофреничка, която от ден на ден все по-зле става... ;)) И тези сродни души ще знам, че са тук, в този сайт, и винаги ще ме очаква някой, с когото да споделя това, което е в душата ми, и терзае, или радва до безкрайност съзнанието ми... :) Т. е. - този сайт или ще ме изхвърли на момента, или ще ме приеме за свой най-добър приятел... :) Аз, разбира се, се надявам на второто... И така: Темата днес е: ИСТИНАТА - Приятел, или Враг...?                                   

 

 

 

           П. С. - Очаквам и ще отговарям само на ДОСТОЙНИ за мен въпроси и мнения по моята тема!!! :) ;))

© Вили All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • и какво очаквате тук? дискусия? това не е форум, а сайт за лично творчество. ако имате такова - споделете го, но не бъркайте сайта с форум или с, не дай боже, кабинет на психолог.
Random works
: ??:??