May 2, 2019, 12:05 AM  

Как се става влогър 

  Prose » Narratives, Humoristic
606 2 19
3 мин reading

       Днес просто не ѝ беше ден. Не стига, че се успа и изтърва всички за закуска, ами после интернета ѝ предложи най-гадната и твърда хрупанка, на която можеше да попадне.

 

       След задължителната сутрешна баня, винаги първо си проверяваше пощата и социалните мрежи, за да бъде в крак с информацията за лайфстайл събитията.  Докато си скролваше, полузадрямала из клюкарника, изведнъж светна камбанката за известия. Добре, че беше тя, иначе нямаше никаква идея, как щеше да научава за всички събития, на които непременно трябваше да присъства и проучи, но по необясними за нея причини, все изпускаше. Щракна върху светещата иконка и какво да види: някакъв напудрен късокосмест, се мъдреше най-нагло на една корица и ѝ намигаше, с най-секси кафявите очи, които беше виждала.

Не стига, че беше изключително пухен и красив, ами и книги издава. Защо по дяволите съдбата беше толкова несправедлива към нея?! Всички красиви мъже, бяха или заети или писатели. Един нормален нямаше! От яд, така се тръшна на стола, че за малко да си счупи маникюра, който тъкмо сутринта беше изпилила... на новия диван в хола.

 

      Тя не беше завистлива или поне се опитваше да не бъде! Имаше ново верую, напълно в крак с новата ню ейдж мода - „Think positive”! Принципно действаше, но не и в такива моменти. Тя беше твърдо решена да устои на подобни изкушения, защото беше надарена с търпението на тибетски лама и увереността в успеха, като Уорън Бъфет преди криза.

 

       Мустакеса беше тиха и скромна, с непретенциозно потекло. Както казваше най-лудата в семейството - била „плод на градинска любов“ и с много късмет. Попадна в обичливо семейство, което се грижеше за нея и ѝ осигуряваше всичко необходимо. Тя също ги обичаше  и се грижеше за тях и здравето им, като редовно им правеше масажи и едночасови спа процедури с мъркане. Някъде дълбоко в душата си, Мустакеса, мечтаеше да стане известна, да загърби еднообразният живот и да направи нещо за себе си. Не беше алчна, не искаше купища пари или безсмислена слава, защото знаеше, че не е полезна нито за козината, нито за психичното здраве, но трябваше да направи нещо!

 

       И изведнъж, този, този...

 

       Ама беше красив, да му се не види, чак мустаците ѝ се къдреха от кеф! С удоволствие би му се метнала в прегръдките и биха говорили с часове. Изглеждаше интелигентен, малко вкусът му не ѝ допадаше -  носеше папионки, но щеше да го преживее, заради хубавите му мустаци.

 

       Въпреки чарът му, не можеше да му прости, че беше откраднал идеята ѝ! Идеята, която толкова ревностно си култивираше, и си гнездеше в главата. Цяло лято се рови из интернет, търси идеи за сайтове, блогове, проучва и изследва, кое как се прави...

А сега какво?!

 

       Все пак тя беше една уважаваща себе си мацка мутра. Не можеше да остави така нещата на произвола на съдбата, на която изобщо нямаше доверие. От друга страна, обаче, тя самата си беше виновна, не можеше само маникюри и фризура да оправя, да кисне по цял ден из някакви сайтове и да не направи нищо. Знаеше, че котешката Фортуна не обичаше стари чанти – интелектуалки, които можеха по цял ден да се препичат до прозореца, на слънце и да размишляват, защо небето е толкова синьо, а не кафяво като нея например, а обичаше котки на действието. Ей го на, красив, млад, успял, а тя попревалила разцвета на годинките си, за къде е тръгнала?! 

 

       Но не, тя не беше от тия, които щяха да се оставят да свирят втора цигулка! Щеше да се вземе в лапи и да действа!

 

       Отвори отново интернет браузъра, който толкова ядно беше затворила преди минути, кликна два пъти с мишката, върху бързите бутони и влезе в новия видео свят – необятниятната вселена на YouTube.

 

Б.а.: Историята е базирана на действителни герои и събития, обединени и украсени с художествена цел.

Think positive - Мисли позитивно! 

Хрупанка - гранулирана храна за домашни любимци

© SMooth All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Силвия, за думите и че прочете!
  • Забавно и свежарско!
  • Благодаря, Ranrozar, за думите Ви!
  • Добре разказана история със силен подтекст!Виртуалните вълнения изкривяват представата за реалност.Но човек и без тази среда може да затъне в блатото на илюзиите.
    Харесва ми!😉
  • Така е, но който го е страх от мечки, да не ходи в гората
  • Нетът е коварен, влогърството също. И вместо с мацка с мустаци, често се оказва, че си чатиш със съседката леля Сийка.
  • Истинските влогъри да му мислят, Пепи, на тази четириногата ѝ стигат един два прякора
    Сенд, и да си се изпуснал, на друго място ще да е било, че едва ли в бройката си слагаш и жени като мен, които не познаваш...?!
    Благодаря, за думите brinne!
  • Ох... Рекох, че съм се изпуснал някъде. Отдавна не си броя жените. Пепи и в нета съм си, какъвто и в живота. Не мога да изляза от кожата си. Онези, които си мислят, че в нета са други, много се заблуждават.
  • то няма значение толкова какво тя обича, нали е влогърка, важното е да звучи апетитно и провокативно, като една съвременна мис тигрова - що да не е мис Мустакеса Мусакесова или Мустакексова?
  • Сенд, не съм или поне още не знам, но това не пречи с още "трима" да играем белот, например... Майтапа настрана, но само бременните ли имат второ аз?!
    Здравей, Пепи, благодаря, че се отби и хареса! Ако обичаше мусака можеше и Мусакеса да стане, но не би
  • хихих
    мустакеса, може и мусакеса

    Сенд, погледни се в огледалото и ще видиш всичко което искаш! Нали за това е нетът - да се виждаме такива, каквито искаме!
  • Да не си бременна?!!!
  • Благодаря, troia, че си се спряла при мен, и че съм успяла да те разсмея За продължение не съм мислила. Ако на Мустакеса ѝ хрумне нещо, може и да сподели.
    Сенд, то точно графоманите ще идват при мен и по това ще ги позная, даже и снимка може да ми дадат своя, за спомен А за "ние тримата" не знам, грешка моя, объркала съм се нещо... може би съм видяла и второто си аз...
  • Не се хаби! Но ако търсиш жив графоман, със сигурност ще намериш, може и да е откровенец.
    А кои сме “ние тримата”?
  • Неповторимо описание на мъжката красота! Така ме разсмя. Може би ще има продължение?
  • Аз поне не съм писателка, обаче тук и тримата не сме с истински снимки От утре тръгвам по центъра с табелка: "Търся жив писател, за да се запознаем", после ще споделя дали има красиви
  • Това е, защото истинските писатели не са живи. На снимка всички сме красиви, дори и аз, благодарение на фотошопа.
  • Само на снимка, на живо въобще не съм виждала писател
  • Къде си виждала красив писател?!
Random works
: ??:??