Dec 7, 2021, 10:18 AM  

Каталог на "Frog"- не е реклама 

  Prose
637 2 35
4 мин reading

   Тъй като в Сайта е забранено да се правят реклами, чисто не меркантилно, ще ви покажа някои от най-новите продукти на моята фирма "Frog". Създадена само преди няколко месеца.

Козметика

Червила 

Най-новият ни продукт е "Целувката на Принцесата". Едно червило, което ще вдъхне нова визия на вашите устни. Продуктът е напълно водоустойчив! Достатъчно е едно нанасяне и устните ви ще заблестят. Моментален е ефектът за увеличаване на обема им (в разумни граници), като ще усетите и аромат на лотоси примесен с еротични феромони. Така ставате толкова примамлива, че не само Принц, а и Жабок би изгарял от страст да се докосне до тях. Като допълнителна и не маловажна екстра е, че докато червилото е на вашите устни, когото и каквото да целунете се превръща в Принц ( без значение какъв)

Пояснителна записка за природозащитниците:

 

Продуктът е изработен без да се правят тестове или експерименти върху жаби довели до тяхната смърт.

Коментари от наши клиенти използвали продукта:

 

#( Принцеса) Благодаря на фирмата, че е произвела това червило. Живеех до един канал и беше пълно с жаби. Сега в къщи са множество Принцове и ме обгрижват добре.

# (Жабурана) Браво "Frog" вие сте гении!!! От малка обичам земноводни, а също и мъже. Вече имам цял терариум с жаби. Благодаря и за екстрата, че всички са с малки златни коронки!!!

# ( Самодива) Моят коментар ще е отрицателен, защото не сте упоменали в листовката, че не трябва да се целуват големи крастави жаби. В момента имам вкъщи един голям глупак с корона от капачки за буркани, който ми пише противни стихове, постоянно ме пита"Обичаш ли ме" и колкото пъти излезем на разходка по реката ми казва "Тоя жабок, що те гледа така ма"

Отговор на фирмата - Госпожо, вината не е наша, когато клиентите ни имат извратен вкус.

😊 С коментарите до тук имаме и други продукти!

 

Кремове 

 

Околоочен крем "Погледни ме" Изготвен е изцяло от биологични, екологични материали, извлечени от жабешка слуз. Ефектът на крема е бърз от първо нанасяне. Бръчките около очите ви се изглаждат и поради минимални количества ботулин в слузта, клепачите ви остават леко притворени и загадъчни за другия пол. Допълнителна екстра е леко зеленикавият блясък по кожата, което ви спестява необходимостта да си слагате грим. За съжаление остана един много малък проблем с нисък процент на проявление, но някои жени виждат във всички мъже жаби.

 

И при този продукт няма починали жаби по време на извличането на слузта. Технологично се използва реакцията на мъжките жаби да отделят слуз, когато видят разгонена женска.

 

Коментари на клиенти:

#( Магьосница) Що не си намажете дупетата бе, Кретени. От една седмица ходя с набъбнали очи и постоянно готвя на мъжа си пържени скакалци. Ми той, Милият взе да квака.

Отговор на фирмата производител:

# Госпожо Магьосница, в листовката има предупреждение за нищожен процент на такива реакции, но искаме да ви зададем въпрос : - Вие сигурна ли сте, че мъжът ви не е жаба?

#( Магьосница) Що не са... Сигурна съм разбира се, беше си мъж отвсякъде. Запознахме се миналото лято на почивка край "Атанасовското езеро" до Бургас.

#(Пипирудката) Хвала вам, Frog !!! Аз съм на 30, след ползването му се подмладих с 15 години и направих голямо откритие. В България няма мъже, само жаби.

 

Парфюми

 

Тук най-новият ни продукт е серията "Нощ край езерото" в момента е в три варианта розов, син и зелен, като разликите са в ароматите и ефектите им.

Розовият е с нежен аромат на розови лилии, с дискретно загатнати нюанси на ванилия и жожоба. Ефектът му ако е напръскан под мишниците, то те се обезкосмяват и добиват мекотата на Попова лъжичка.

Синият вариант е с аромат на озон и пролетен дъжд, долавят се и леки нотки на теменужки, примесени с аромата на жасмин. Ефектът е, че намалява потенето и създава усещане за лека хладина.

При зеленият водещ е аромата на треви и допълнителни отсенъци на магнолия и нарцис.

И при трите варианта положителни неща са, че нощем не ви хапят комари, а също край вас се носят хиляди проблясващи звездички.

 

Коментари на наши клиенти:

"(Фръцлата)  що продавате таквиз боклуци!!! Вчера си купих розовата ви помия и ми окапа косата.

Отговор на фирмата- Госпожо в проспекта пише да се пръска под мишниците или в интимните част, но не и по главата.

#(феята) Не ви съветвам да ползвате синия вариант, защото преди седмица се напръсках и още ходя с пуловер и грейка, а отвън е 30 градуса.

До тук с коментарите на доволните ни клиенти.

 

В следващото издание ще ви запознаем с компютърната ни техника, GSM апаратите, като тук искам да наблегна на модела ни "Квакур 123", който се сгъва многократно и е удобен за поглъщане.

Очаквайте новата ни брошура и предпразничните промоции!!!

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Абе, те хапчетата за заплес са за мен, щото в къщи нещо много оплаквания има.😁 Та в тоя ред на мисли, няма ли да направиш намаление за клиенти на сладкарница "Ягодов сладолед" ? Щото съм безработна и пея в хора!😁😁
  • Това е най-новият ни продукт "Анти Фрог". Две супени лъжици и забравяш за жабите. Получаваш непреодолимо желание да ловиш риби.
    Ако е посещавала наш магазин ще има голяма отстъпка.
  • Вал, има ли хапчета или сироп за заплес? Трябва ми двойна доза за един тежък случай, че като се заплесне по жаби забравя, че има и риби.🙂
  • Дааа, очаквай безплатни продукти.
    Особенно в раздел "Козметика"
  • А за Коледа ще има ли намаления? За една приятелка питам.🙂
  • В очакване съм на новите брошури!
  • Толкова ценни коментари не бях чел
    А относно ВИ2 има цяла серия прототипи до ВИ9 и всичките са с програмен продукт "Любовник".
    Само, Щураче... Още не е уточнено, къде да се слага автографа
    Ани, аз съм виртуоз на лира и смятам да изнесат концерт в парламента рекламирайки нови продукти, ароматизатор за приспиване на политици "Лека нощ, деца" или новите Фрог машини за гласуване "Избери правилният жабок".
    За страничните ефекти няма да пиша.
    Нина, аз се възхищавам на търпението на четящите.
  • Възхищавам се на уметието ти да разказваш и забавляваш читателя!
  • Господин Жабок Ви, освен, че обитавате гьола Откровения , май сте надничали и в гьола Бг. мама, почерпвайки едно прекрасно вдъхновение. Не ми се мисли, ако отправите взор към гьола парламент... Освен, че ще овладеете всички поетични стъпки, сигурно и ще просвирите на лира, като един трубадур. За артикулите които ще създадете няма да споменавам.
    Ако случайно съм припознала бистрото езеро на гьол, моля, да бъда извинена. От препоръчаната от Вас марка "Frog" и страничните и ефекти ще да е.
  • Нямам някакъв задълбочен поглед върху коментарните полета, но не е никак трудно да се забележи и съответно да се заключи, че най-продавания продукт на Фрог ще е, ако произведе прототип ВИ2, модел "любовник" и една от любовните екстри да е поставяне на автограф хи хи
  • Туй не е шпрей ма, Пепий, туй е парфюм от серията "Горещият Жабок"
  • Ша я запълня веднага. Пелети "Фрог" и спрей от люти чушки с аромат на езеро и водни лилии. Загрява така, че не спираш да кръжиш танцувайки в стаята.
  • Разбрано, шефе! 🤣🤣
  • Що бе, те ти хорей, като вариант за отговор поетичен 🤗🤔🤫😁 😄😳😛🤓. 🥰😘💯
  • Вал, това косвено уволнение ли беше?? 🤣🤣 Опитам ли "хорей" съм директно, некосвено уволнен 🤣
  • Най-лошото е да се погледнеш в огледалото и да видиш, че си принцеса с очила
    Друг страничен ефект е, че чуваш крякане, докато ги носиш, често от това се получава мигрена.
    Зиги, нали си търсеше работата. Ела да приемаш поръчки и да създаваш поетични отговори (емотикони) на запитванията.Може в 7стъпен хорей.
  • Да ЕйКей, осъзнах, че се плашиш от странични ефекти на продуктите. Но не се бой ша виждаш истински жаби
  • Хахаха 🤣🤣🤣 виж, Вал, същински бизнес въртиш тука 🤣 валят поръчки 🤣
  • Щураче, зависи как гледаш с фрогцайс или с обикновени очила.
    А долу не се гледа🔞
  • Ейкея има сериозен проблем. По-горе е текстът, коментарите са долу ха ха Май и трябва Фрог - ориентир, щото ако все така бърка горе с долу...
  • ЕйКей, имаш ги Даже са по хубави от тия, къде ги продават в големите вериги по 12 лева. Различаваш жабок от принц на 500 метра.
  • Напрау и двамата ма скапахте 🤣🤣🤣
    Любимка, имаме само с две так так и е на коледна промоция.
    Очакваме нов органайзер Так так так так так...
    Мога да предложа музикално караоке Лв ля ля
  • Аз искам Фрог органайзер, модел "Так так так"
  • 🤣🤣 страхотно. Щом е в емотикони, значи най-накрая ще разбера какво е "хорей". 🤣
  • Ми той е с емотикони, но има подробно описание за стъпките ( 4 стъпен до 20 стъпен космичен ямб или хорей)
  • Пепи 😍 хаха пък тя ни се смее 🤣🤣
    Вал, поетичните ми творения има да ги чакаш 🤣🤣 тях и аз ги чакам, от години... уви. 🤣 Ще взема и да поръчам един Жаборечник. От тея, с римите 🤣🤣
  • Зиги, чакам да видя космично-поетичните ти творения 😊
  • 🤣🤣 ех, значи съм невъобразимо високо витаещ... дори този професионален заземител не ми действа! Тюх! 🤣🤣
    Абе, сега като се замисля - та аз съм в Космоса, никой заземител нема да ми действа!! 🤣🤣
    Това за си-вито е Поезия. 🤣
  • Ша та изпържи, щото е проектиран за по-ниско витаещи в облаците.
    А, че си виден еди-кво си са види и без сиви 😅
  • Хехе, представяш ли си да се яви някой на интервю за работа, без си-ви без нищо, и ко вика: "аз съм виден еди-кво си"... хахах 😂😂😂 особено "виден", тая думичка отключва врати! 🤣
    Вземам Ултра Про Плюс Макси Пепи Заземителя веднагически 🤣🤣 надявам се да не ме изпържи бързо 🤣
  • Имаме по новия модел Ултра Про Плюс Макси Пепи Заземител с доживотна гаранция (на кой, колкото му е писано след среща с Пепилота)
    Иначе та земам на работата.
  • Еее, аз се интересувам от Про Плюс модела, Вал. Пепи Про Плюс Макс Ултра. 😂😂😂
  • Зигфриде, пак са врътна и се залепи за Пепи, въпреки че имаме айфдронфрог и даже заземителна лента Пепи+ (за минус са ползва пряка връзка със сайта)
  • Пепи, чудя се фирмата дали предлага Пепинатор Про Плюс -- устройство за заземяване на витаещи в облаците 😆😆
    Вал, ако не предлагате айфдронфрог, канидатствам за работа при вас. Аз съм виден Дрон Инженер Философ 😂😂
  • Чакам джиесемите. Нямам търпение за айФрог модела, чух от приятел, че можел да лети 🤣🤣🤣
Random works
: ??:??