May 16, 2023, 10:12 AM

Когато срещнеш любовта адресът няма значение 

  Prose » Narratives, Erotic
660 1 11

The work is not suitable for people under 18 years of age.

3 мин reading


Не, че вярваше, че ще дойде, но пък бе доволен от себе си. Масата бе перфектна!
Имаше си (почти) чиста покривка, двете му (единствени) чинии бяха пълни с горещи и мазни кюфтаци, а приборите бяха около толкова, колкото трябва.
Дори бе боднал в едно празно бирено шише и една ароматизирана свещ, която яко кадеше стаята и вече му бе докарала главоболие с вонята си на роза, див кестен, жасмин и (в това бе сигурен) марихуана.
Но самата идея да кани напълно непозната жена (видяна само на снимка) от някакъв сайт за самотни психари, опс, души де, бе напълно шашаригава. И то, направо в кочината си (пари немаше и без това за други опции).
Коя ли ще е толкова хахова, че да дойде? Запита се за пореден път и жадно стрелна едно око към потната дамаджана с 67 градусова сливовица, а ръката му, треперейки, се насочи към нея...
И в този сублиден момент звънецът се обади...
Докато отваряше вратата всичките му добре запомнени речи отлетяха някъде си, оставяйки голия нагон неутоляван вече към 5 пропити от алкохол години. Романтиката си бе била камшика още преди това...
Дори не огледа жената пред себе си, зает с важната мисия да я съблича, докато тя с опитна ръка вече му бе бръкнала в панталона...
Взаимното им събличане бе дива оргия между зулу балет и танца на камилска птица опитваща се да скрие главата си в бетонен под.
И все пак успяха някак си в синхрон да достигнат до така важната поза в общото им пространство, в която тя, гола, покорно се бе хванала за масата, а той зад нея (само по един скъсан чорап)... И тогава екна пропитият й от див екстаз глас...
- Искам го, искам го, искааам гооо!...
В същото време той огледа огромния й задник и с едно рязко движение доказа старата теза, че някои неща никога не се забравят (това, че сбърка адреса бе такава дребна подробност, че и коментар не си заслужава).
Всъщност явно тя и това очакваше, че издаде такъв вой от страст, че наплютата от мухи лампа не издържа на стреса и се пръсна от явен енергиен инфаркт. Но жената дори и не чу последната й лебедова песен, защото редувайки оргазъм след оргазъм, ядеше чиниите в дивата си страст и плюеше вилици...
Около 5 часа по-късно той, свършвайки, изми очите й от стърготините (появили се там в следствие на факта, че приключила с посудата, жената бе подхванала и масата, и по време на акта бе успяла да прекара през ченето си около една пета от нея).
Та точно в този ефектен момент той всъщност я огледа за първи път, въпреки, че срещата им вече бая се бе проточила времево...
- Я, ама ти коя си?
- Коя бех, веке не помня, то годините не прощават, баби, но пък, ако не бех забравила и адреса си, немаше и любофта да открия...

03.05.2020. - написано.
15.05.2023. - редактирано.

© Георги Каменов All rights reserved.

The work is a contestant:

"Среща" »

5 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Усмивка и от мен, Таня 🤣
  • Мерси, Катя, наистина ме ухили - достатъчен ми бе фактът, че успя да те усмихне 🙃
  • Голяма пародия. Такова чудо не бях чела. Разсмя ме.
    Успех!
  • Мерсаж, Пепи 🤣
    А този афоризъм е много як и подхожда идеално на моята фина история за среща, любов... и мнооого ощи 😊
  • "психари, опс, души де"
    Пътят към душата на жената е от където влезеш, всички пътища водят до там!
    Успех!
  • Мерсаж, Петя, за този високо оргазмен коментар!
    Естествено, че моята борба, тип сумо, е за златния медал, защото всяко друго место би било обида за мен, творбата и литературата, като цяло!
    И за лидер ска позиция, Естествено, която ми подхожда толкова нормално, колкото на луд, усмирителна риза!
    Още веднъж, Голем мерсаж от дъното на бездънната ми душа!
    🤣
  • Пожелавам ти първо място или поне една лидерска позиция. Нали тук това е смисъла на живота.
  • Еротика един път има тук. Страстоубийствена еротика.
  • Мерсаж, Петър 😊
    А успехът ми е Гарантиран с тази фина еротика, която нежно гали сетивата на секи прочел 🤣🙃🤣
  • Браво, от нашата черга са героите, е доста по-напреднали и доста по-различни в отношенията си. Успех в конкурса.
Random works
: ??:??