Jun 11, 2021, 7:44 AM

Красавица 

  Prose » Narratives
709 3 19
2 мин reading

  От няколко часа наблюдавах жената на другия край на дискотеката: тънка талия, дълги бедра, дълга тъмна коса на конска опашка, къса, черна рокля. Беше привлякла вниманието на повечето мъже тук, но двамата бабаити, които не я изпускаха от поглед, бързо потушаваха надеждите за по-близко запознанство.

  След прилично количество алкохол се реших и я приближих.

  - Здравей! Сигурно ти го казват често, но си много красива. – изкрещях в ухото й заради силната музика. Само ми се усмихна в отговор и направи знак на единия здравеняк да си седне пак.

  - Искаш ли да излезем малко да си поговорим, тук е много шумно?

  Започнахме да си проправяме път през хората.

Навън въздухът ухаеше на цветя от близкия парк и беше невъобразимо тихо. Обърнах се и видях, че ни е последвал и един от мускулягите от компанията й. Мацката му направи жест с ръка и той се отдалечи на няколко метра.

  - Той да не ти е бодигард, че те следва навсякъде? – засмях се.

  Тя кимна и лицето й изобрази досада. Протегнах се и обвих ръце около талията й. По принцип не съм толкова напорист с жените, но в нея имаше нещо особено.

  - Красимирееее, дебил смотан! – прониза въздуха женски вик, карайки жената в ръцете ми рязко да се отдръпне и да се огледа стреснато. – Ще те убия!

  Към нас се носеше непознато за мен същество от женски пол. Застана пред мацката от дискотеката и размаха пръст пред носа й.

  - Милион пъти съм ти казвала „Не обличай за клуб дрехите, които съм прибрала в калъф!“. Роклята беше за утрешната фотосесия. А сега... – тя подуши дрехата. – смърди на пот, цигари и алкохол.

  - Чудо голямо! Ще облека друга. - от устата на красавицата излезе леко басов глас, а на шията й заигра адамова ябълка.

 

© All rights reserved.

The work is a contestant:

Къс разказ »

7 Position

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Леле! Краят е впечатляващ! Майстор си, Славея! Дано гласът ми да е онзи, който ще наклони везните към успех!
  • Разбира се, че не означава. Има мъже които имат както мъжки така и женски черти. Просто разказа ти ми напомни тази случка. 🙂🙂
  • Роси, благодаря! Но Красимир не е гей. Андрогинията не означава задължително хомосексуалност.
  • 🙂 Забавен разказ! Заведоха племенника си на гей парад. След това ми каза, че във всяка испанка виждал мъж! 😃 А какви има, да им завидиш за красотата! Успех!
  • Petar, всъщност Красимир беше замислен като андрогин.
    Акеми, радвам се, че ти е харесало😊. Благодаря за гласа!
  • Готино разказче. Глас от мен.
  • Интересно начало,.. а краят ,. краят попари всички надежди на обикновенния човек,...а някой бе казал, хората се раждат мъже, жени или хермафродити...той, тя и вече то
  • Благодаря, SMooth😊!
  • Хахах, ама краят е готин, браво!
  • Какво бре, Гедеоне, Красимир си е чудно име, какво му има 🤣
  • Яснооо. Красито има нужда от доизкусуряване.
    Гедеон, така ми дойде с факса от Музьо.
  • Абе, като цяло са секси, кво да си крием.
    И разказът ти е такъв. За едно място 😀
    Забавно!
  • Гедеоне - точно защото не само съм виждала, а и знам доста неща от кухнята им, съм написала коментара. А и едно шалче или висока яка върши работа за шията. Тъп Красимир
  • 🤣🤣🤣 ехх Красимирее 🤣🤣 леле много ме разсмя!
  • 😎 и 👍
  • Благодаря ти за посещението и коментара, Гедеон! Исках да пробвам дали ще мога да се побера в броя думи. По принцип си падам твърде описателна.
  • Права си, Пепи. Но подходящите дрехи могат да сътворят магия.
  • Чак пък тънка талия? Мъжкото тяло има друга структура, и отстрани е по-скоро право и равно като дъска, не е като женското.
    За бедрата съм съгласна: поради тази особеност на мъжката структура са по-тесни и изглеждат още по-удължени.
Random works
: ??:??