Aug 10, 2021, 10:06 AM

Лятна идилия 

  Prose » Narratives
198 0 5
1 мин reading

В ранната юлска вечер откъм плажа " изплува" интригуваща двойка.

 

Мъжът: около 60 годишен, жилав, сух, среден на ръст, почернял, изцяло бяла коса средна дължина, в лице - копие на Пол Нюман на стари години; облечен с униформа на плажен спасител - къси, червени шорти, бяла тениска с надпис " safeguard".

 

Момичето: чужденка( говореха си двамата на английски), между 19 - 23 годишна, светли очи, дълга, чуплива, разпусната, светлокестенява коса, розово - кафеникав тен, изваяно тяло на спортистка, потник по тялото, къси, прилепнали шорти.

 

 Отидоха на фитнес уредите в " Морската градина" и започнаха да правят упражнения. И то с такава сложност и по толкова пъти, че събраха погледите на всички присъствуващи!...След като изредиха всички уреди, отидоха на близката тревна площ и там продължиха с упражненията( цигански колелета, изправяне и вървене на ръце и пр.). Когато се мръкна се преместиха пак на площадката с фитнес уредите, събуха си сандалите и започнаха да правят на гумираната настилка лицеви опори( с една и две ръце), както и упражнения на йогите...

 Там имаше и шумна група млади роми, които също тренираха и си говореха на техния език. По едно време едното момче си промърмори под носа на български: " Спасител да си на тоя свят, спасител да си! Друго не ти трябва!..."

© Радослава Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??