Oct 11, 2022, 3:08 PM

Любовта е достатъчна 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms, Others
267 3 13

- И накрая осъзнаваш това, което винаги си знаел, че Любовта е достатъчна. И когато приемеш това в сърцето си Любовта ще изживее собственото си възкресение. Защото там, в единението душите ни се преплитат намерили общия път, общия дом и единствената истина съществуваща във Вселената. Защото домът  е там, където не е нужно да се преструваш или да внимаваш. Където няма  завист, преценка, притежание, контрол и конкуренция.  а разбиране, подкрепа, прошка и състрадание. Познавам те от много животи и знам, че в прегръдката си, съм те прибрала у дома. Готова съм да те заведа там.  И тогава времето и мястото вече няма да имат  значение. А ти готов ли си?

 

Черният котарак започна да се гали в краката ми. Аз тръгнах, а той  ме последва. Явно беше готов.

© Ирен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • " Където има Любов има живот" Поздравления!
  • И на мен ми е приятно, че прочете
  • Приятно.
  • ,❤️❤️
  • Много добре си го казала- Любовта е достатъчна!
  • За съжаление любовта никога не достига. Децата и животинките по това си приличат, че искат само любов.
    Колкото повече човекът расте, толкова повече и претенциите и приоритетите му растат и любовта добива какви ли не лица и измерения. Затова човек е чист и неподправен когато е малко човече.
    Поздравления!
  • Всеки сам за себе си решава. Но много болка носят човешките души, а лекът е само един и се нарича - Любов
  • За съжаление в наши дни любовта е остатъчна.
  • Така е, от Любовта се пораждат и повечето други чувства 🙂
  • Благодаря за вниманието. Тони, смисълът е, че единствено Любовта е достатъчна и необходима. Тези думи/мисли могат да съм към човек, коте, куче, папагал... Дали е важно към кой са отправени?
  • Искрено и с безпределна Любов към светлата душа на ...
    черния котарак, .
    Поздрави! Успех!
  • От това, което прочетох, разбрах, че мислиш котарака за сродна душа от множество прераждания, с която общуваш като човек, а той - като коте. Правилно ли съм разбрала?
Random works
: ??:??