Nov 12, 2021, 5:53 PM  

Мечтание 

  Prose
240 2 6
1 мин reading

     Красиво е... Зеленината. Ароматът на треви и шума.Слънчевите зайчета сред короните на дърветата. Птичата песен. Толкова нежна и отпускаща... Песента на влюбения.

Малката полянка с нацъфтели камбанки. Проблясващите нишки на паяжините.

И поточето. Това мъничко, бълбукащо ручейче. Навеждам се и пия. Няма по-сладка вода.Утолява жаждата ти. Сякаш в теб има някой, който е влязъл и ти разказва приказки.

До ручейчето е прозрачно, малко езерце, но е солено.Солено от сълзи.

Затварям очи, легнал на горската полянка. Идват спомените. Идват мечтите. Идва оная прекрасна Самодива с бяла рокля и цветен венец. Целува ме. Усещам нежните ѝ устни. Чувствам дъха ѝ. Косите ѝ галят лицето ми. Под тънката дреха е това крехко и огнено тяло. Тези гърди и учестените удари на сърцето... И съм нейн... Завинаги нейн... Стопявам се, като облаче и политам горе. Горе в небето. Гората е прелестна под мен. Някакво зелено море. Море, където ще се гмурна отново, и отново, за да усетя прелестта му още по-силно.

Мушичките кръжат. Една калинка, бавно полазва на ръката ми. Пеперуди се гонят в ефирен танц. а денят е красив, но бавно... бавно си отива.

Колко е хубаво...колко много е хубаво !!!

Райската гора... Гората на Любовта!

Не искам да стана. Не искам да тръгна по оная тясна пътечка, която ще ме отведе на шумната магистрала.

Тук съм жив. Тук е моето аз. Тук е душата ми... В тази гора, в това малко кътче за мен, където е прекрасно !!!

 

 

youtu.be/hlWiI4xVXKY

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "Другата" мисли за лирическия! Защо да се пилее вдън гори, по полянки и ручейчета, като и на пътя има самодиви?! Е, не са в бели роби, но може да си допаднат.
  • Едната се съмнява, че Елфът е зелен, другата търси Самодиви по околовръстното със затворени очи.
    Кво става в тоя сайт са чудя!!!
    Очаквам и баба Яга с метла по магистралата да се появи.
  • По магистралата не се ли срещат самодиви?! Или те се явяват само по околовръстните? При това без да затваряш очи. (Че затвориш ли ги, става рисково – може да ги пропуснеш)
  • 😁😁 При това зелен, май!
  • Роси, ами аз съм Елф. 😳
  • Ти си представяш Самодива, а аз страдам по Елф! 😁 Красиво!
Random works
: ??:??